Get Adobe Flash player

Hírek: DMACK - Új DMACK abroncsok a szezon befejezésére

 

Új DMACK abroncsok a szezon befejezésére

Azok után, hogy hajszállal maradt le a győzelemről az idei Argentin Rally-n és a hat murvás futamból ötön tudott szakaszgyőzelmet aratni, a rali világbajnokság egyik gumibeszállítója, a DMACK teljesen új murvás abroncsokat készített az idei sorozat utolsó három versenyére. A WRC autókra szánt DMG+22 murvagumi a Katalán Rally-n kerül először bevetésre az M-Sport pilótájának, Elfyn Evans-nak a Ford Fiesta WRC-jén.

A DMG+22 kisebb mintablokkokkal és több horonnyal rendelkezik, jobb teljesítményt nyújtva esős, saras és csúszós körülmények között. A két engedélyezett keverék puhább, mint elődje. Az új lágy, a GS84 hasonló ahhoz, mint ami tizenkét szakaszelsőséget tudott felmutatni a 2016-os Brit Rally-n, és jobb teljesítményre képes nedves körülmények közepette. A GH34 jelű új kemény összetétel a jobb tapadás miatt jobban illik azokhoz a körülményekhez, amik a szezon utolsó három versenyén várhatóak. A gumi megerősített, merevebb konstrukcióval és run-flat tervezéssel rendelkezik, így nagyobb az a távolság, amit meg lehet vele tenni defekt esetén. Az abroncs mérete 205/65 R15, ezzel némileg szűkebb, mint a DMG+2, amit levált. Mint ahogyan a DMACK autósportra szánt összes termékét, az új DMG+22-t is az Egyesült Királyságban tervezték és gyártják.

Az új, nagyobb teljesítménnyel rendelkező 2017-es specifikációjú WRC autókkal korlátozottak voltak a tesztelési lehetőségek tavaly, így a DMACK egy versenyképes, de biztonságos csomagot vetett be erre az idényre. Az FIA szabályai azonban lehetővé teszik, hogy év közben új specifikációjú gumiabroncsokat vessenek be a gyártók, a DMACK pedig kihasználta ezt a lehetőséget, hogy javítsa a teljesítményt az idei spanyol, brit és ausztrál versenyre.

Dick Cormack, a DMACK ügyvezető igazgatója: „Miután a DMACK-nak korlátozott lehetőségei voltak az újgenerációs WRC autókkal történő tesztelésre, az FIA jokerrendszere egy szívesen látott módja annak, hogy fejlesszük a WRC abroncsunkat a szezon folyamán és bevezessünk új specifikációkat, melyek elérhetők lesznek az utolsó néhány versenyen. Végrehatottunk néhány szignifikáns változtatást, és várjuk, hogy kiértékelhessük a teljesítményt az utolsó három futamon.”

Fiore Brivio, a DMACK technikai igazgatója: „Egy új tervezésű gumicsaládot vezettünk be, a cél pedig az, hogy javítsuk a teljesítményt a laza murván, és ezen felül, hogy tapasztalatra tegyünk szert a legextrémebb körülmények között a hideg és esős Nagy-Britanniában, valamint a várhatóan meleg hőmérsékletű Spanyolországban és Ausztráliában. Tettünk egy előrelépést az aszfaltjokerünkkel Németországban, a cél pedig az, hogy folytassuk a fejlesztéseket."

 

Andrew

 

2017. szeptember 27.