Hírek: Mitsubishi R5 - Akadály a Mitsubishi R5 számára
Akadály a Mitsubishi R5 számára
A Mitsubishi R5 építőinek azzal kapcsolatos reménye, hogy autójuk részt vehet a svéd bajnokságban, egyelőre csorbát szenvedett, miután az illetékes svéd szervezetek nem hagyták jóvá a hivatalosan a tavalyi RallyDay-en bemutatott autó dokumentációit.
Az Mpart AB és a Ralliart Sweden szóvívője a következőket nyilatkozta az engedélyeztetéssel kapcsolatos késlekedésekről: „A bukócső volt a probléma. A prototípusé TIG hegesztéssel készült. A karosszéria a 2013-as év elején került megépítésre eredetileg, akkor, amikor kiadták az R5-ös szabályokat, ami azt mondta ki, hogy a bukócsőnek MIG hegesztéssel kell rendelkeznie.”
A svéd bajnokság nyitófordulójának kihagyása nagy csalódás volt Martin Berglund számára, aki azt reméli, hogy idén megmutathatja magát a kocsival a sorozatban. Arról továbbra sincs hivatalos hír Japánból, hogy a Mitsubishi jóváhagyná-e az autó nemzetközi homologizációját.
Megjegyzés: A TIG (Tungsten Inert Gas) – más néven AWI – argon védőgázas, volfrámelektródás ívhegesztést, a MIG (Metal Inert Gas) – más néven AFI – pedig argon-védőgázas fogyóelektródos ívhegesztés jelent.
Andrew
2015. február 23.