Get Adobe Flash player

Mitől különleges az Arctic Rally?

Ismét új helyszínre látogat a rali világbajnokság az Arctic Rally keretében – a koronavírus járványnak nem sok jótékony hatása van, ez azonban a ritka kivételek egyike.

Bővebben...

 

Ígéretesebb évet vár Tanak

Ott Tanak azt mnyilatkozta, magabiztos azzal kapcsolatban, hogy jobban tud teljesíteni második hyundai-os évében, mint az elsőben, amikor csalódással zárult a világbajnoki címvédésért folyó csatája.

Bővebben...

 

A Castrol megünnepelte Európa autószerelőit

A helyi autószerelők tudását és elkötelezettségét megünnepelve a Nemzeti Autószerelők Hónapjának nyilvánította 2020 novemberét a Castrol Europe, melynek keretében az ügyfelek és a független műhelyek felhívhatták a figyelmet a helyi szakemberük által végzett erőfeszítésekre és teljesítményre.

Bővebben...

 

Megvan Adamo analízise, most már a bizonyítás jön

Csapata fényesnek nem nevezhető monte-carlói produkciója után azt ígérte Andrea Adamo, hogy elgondolkodik, amit meg is tett. A Hyundai Motorsport igazgatója be is számolt arról, hogy mire jutott.

Bővebben...

 

Az egyensúly a 2021-es finomhangolás és 2022-es fejlesztés között

A rali világbajnokság legfelsőbb szintjén jelen lévő csapatoknak a szokásosnál több munkát kell végezniük 2021-ben, hiszen amellett, hogy az aktuális versenygépüket csiszolják, a következő szezonban pályára lépő új autójukat is ki kell fejleszteni.

Bővebben...

 

Sikeres volt a Pirelli rali világbajnoki visszatérésének első állomása?

A rali világbajnokságba kizárólagos beszállítóként visszatérő Pirellinek eggyel volt több defektje a 2021-es Monte-Carlo Rallye-n, mint az előd Michelinnek egy évvel korábban, árulta el Terenzio Testoni, a cég rali aktivitásokért felelős vezetője.

Bővebben...

 

A Monte sisakmizériája

A 2021-es Monte-Carlo Rallye-n több versenyzőt is megbüntettek, mert nem kötötték be a bukósisakjukat. A DirtFish utánajárt a történteknek.


Bővebben...

 

Az ellentétes gumiválasztás, amit a Toyota és a Hyundai is megbánt

Az abroncsok és a gumistratégia fő beszédtémának, hovatovább döntő faktornak bizonyultak a 2021-es Monte-Carlo Rallye szombati napjának délelőttjén.

Bővebben...

 

Az M-Sport Monte-Carlo Rallye előtti dupla fejfájása

Az M-Sport ralicsapatának vezetője, Richard Millener mesélt arról, hogyan bonyolította meg a koronavírus járvány és a Brexit alakulata Monte-Carlo Rallye-n történő részvételét.


Bővebben...

 

Latvala győztes rajtja

Frusztrált volt, hogy nem ülhetett versenyautóba, de aztán érkezett a lehetőség, és a Toyota rali világbajnoki csapatának vezetőjeként folytatódik Jari-Matti Latvala pályafutása 2021-ben. A finn a DirtFish-nek írt beszámolójában fedte fel, hogy milyen az élet a másik oldalon és hogy hogyan boldogult az alakulat a – győztesen megvívott – Monte-Carlo Rallye-n.

Bővebben...