Get Adobe Flash player

Breen tudja, hol fejlődhetnek

A Hyundai Motorsport pilótája, Craig Breen beazonosította, melyek azok a területek, ahol javulhat, hogy nagyobb sebességre legyen képes az i20 Coupe WRC-vel a következő aszfaltos versenyeken.

Bővebben...

 

Az FIA a rali világbajnoki hibrid programjáról

A Nemzetközi Automobil Szövetség a rali világbajnokság gyártóival, a Hyundai-jal, az M-Sport Forddal és a Toyotával együtt teljes mértékben elkötelezett, hogy 2022-ben bevezessék a Rally1-es kategóriát, mely hibridhajtással fog rendelkezni.

Bővebben...

 

A Rally1-es autók kihívásai

A teljesítménybeli növekedés önmagában is tempóvesztést fog eredményezni a rali világbajnokság következő szezonjában, a World Rally Car-okat 2022-től váltó Rally1-es versenygépek lassabbak lesznek elődjeiknél. Emiatt a versenyzőknek is át kell állniuk.

Bővebben...

 

A Hyundai-nál az M-Sport technikai zsenije, Christian Loriaux

A Hyundai Motorsport megerősítette, hogy Christian Loriaux csatlakozott rali világbajnoki csapatuk technikai részlegéhez. A belga szakember külsős technikai tanácsadóként tevékenykedik az Alzenauban székelő gárdánál május 3-tól.

Bővebben...

 

Ne hagyd ki a Rally3-at!

Az FIA által nemrégiben létrehozott rali piramis egy olyan kategóriát is tartalmaz Rally3 néven, mely teljesen új a sportágban. Richard Millener, az M-Sport ralicsapatának vezetője, úgy gondolja, ezt nem szabad kihagynia senkinek, aki a Rally4 után a továbblépésre törekszik a Rally2 felé.

Bővebben...

 

Nem döntöttek még a Rally1-es Fordról

Nincs még meg, hogy milyen néven fog szerepelni az M-Sport hibrid autója a rali világbajnokság új, 2022-ben induló Rally1-es korszakában, a csapat folyamatos egyeztetésben van a Forddal.


Bővebben...

 

Kipipálta az aszfaltot a Pirelli

A Pirelli rali aktivitásokért felelős vezetője, Terenzio Testoni azt mondja, első újkori tisztán aszfaltos megmérettetésükként jelentős kihívást hozott a Horvát Rally aszfaltos gumiabroncsuk számára.

Bővebben...

 

Ha nincs hibrid, nincs M-Sport 2022-ben

Kiszáll az M-Sport és a Ford által alkotott különítmény a rali világbajnokságból a jövő évben, ha a hibrid rendszerrel kapcsolatos problémák miatt az új autók nem léphetnek pályára.


Bővebben...

 

Tanak nem találja a válaszokat

Nincs meg a természetese érzése Ott Tanaknak a Hyundai-jal aszfalton, és nem is igazán tudja megmagyarázni a 2019-es világbajnok, miért küszködik.


Bővebben...

 

Az élen akar lenni az M-Sport 2022-ben

Richard Millener, az M-Sport ralicsapatának vezetője, aki ezáltal a csapat új, Rally1 fejlesztését is felügyeli, hiszi, hogy az újdonság a 2022-es rali világbajnokságon azonnal a bajnoki címért fog küzdeni.

Bővebben...