A Hyundai Motorsport megerősítette, továbbra is elkötelezett a rali világbajnoksággal és egy vadonatúj versenygépet fejleszt a sorozat hibrid érájára, melyhez a Hyundai i20 N utcai autó adja az alapokat.
Az M-Sport Ford elkötelezte magát a hibrid korszakra
Az M-Sport és a Ford által alkotott csapat elkötelezte magát a ralisport jövőjével azzal, hogy ígéretet tettek, részt vesznek a rali világbajnokságban a hibrid éra kezdetétől, 2022-től három éven keresztül.
Maradnak a hibrid érára is a világbajnokság csapatai
A rali világbajnokságon jelenleg részt vevő mindhárom gyártó ott lesz a sportág izgalmas új korszakának kezdetén, miután hivatalosan is elkötelezték magukat, hogy neveznek a sorozat 2022 és 2024 közötti időszakára.
Az M-Sport Lengyelország által épített Ford Fiesta Rally3 hivatalos homologizálásra került az FIA Rally3-as technikai előírásai szerint. A lépés a finnországi havas, jeges versenyen, az O.K. Auto-Rallin versenykörülmények között történt sikeres bemutatkozást követte.
A világbajnokság következő futamán, az áprilisban megrendezésre kerülő Horvát Rally-n próbálja ki először élesben az M-Sport a Ford Fiesta WRC legújabb specifikációjú motorját.
Az újonnan alakult EKS JC csapat – mely két rallycross világbajnok csapatból, az EKS-ből és JC-ből jött létre – új projektet mutatott be 2021 márciusának elején, aminek gyümölcse az Audi A1 quattro Rally2.
A rali világbajnokság nem rendelkezik világos pozícióval arról, hogy milyen hajtású lesz a csúcskategóriás raliautó 2024 után, mondja az FIA rali igazgatója, Yves Matton.
Craig Breen azt mondja, az Arctic Rally Finland befejező szakasza előtti gyűjtő adott rá lehetőséget, hogy beazonosítsák a Hyundai csapattagjaival együtt, hogy a vezetési stílusa „zavarja egy kicsit az autóját”.