Nem visszakoznak a durva felületű versenyektől a csapatok
A rali világbajnokság olasz versenye tradicionálisan a legdurvább felületű viadal a sorozat jelenlegi állomásait tekintve. A gyári csapatok ugyanakkor, úgy tűnik, mégsem bánják ezt.
A rali világbajnokság olasz versenye tradicionálisan a legdurvább felületű viadal a sorozat jelenlegi állomásait tekintve. Az, hogy a futamokon duplán használják a szakaszokat, fokozza a szituációt, mivel a kezdetben még sima felületű pályák állapota jelentősen leromlik az autók első elhaladásával. A privátok számára emiatt érthetően népszerűtlen a Szardínia Rally, a gyári csapatok ugyanakkor, úgy tűnik, hogy nem bánják ezt.
A Citroen azt mondja, a durva felületű versenyek utáni újjáépítési költségek nem kerülnek sokkal többe. „Ez része a rali hadszínterének, és megbízhatósági tesztet biztosít ilyenfajta körülmények között” – árulta el a franciák egy szóvívője.
A Hyundai úgy véli, amennyiben megbízható az autó, a költségek nagyjából olyanok, mint egy normál murvás versenyen. Extra kiadást a szezon elején már bekalkuláltak.
Az M-Sportnál nagyobb költségekkel számolnak mindig egy durva felületű verseny kapcsán, Szardínián ez a becsapódások okozta sérülések miatt van, ugyanakkor ezek a kiadások a gerincét képezik a rali világbajnokság kihívásainak.
Ami a keménységet illeti, a Citroennél úgy gondolják, a legdurvább verseny címet a szardíniaival együtt az argentin is kiérdemli a nagy sebességnél történő rázkódások miatt, Szardínián ugyanakkor a kifordított köveket találják el az autók.
A Hyundai az Argentin Rally-t tartja a legdurvábbnak, az M-Sport pedig azt mondja, az időjárási körülményektől függ ez, de a szardíniai mutatja a szintet.
Andrew
Módosítás: (2017. június 04. vasárnap, 16:18)