Xtrac hajtásrendszerek

Sebességváltók, differenciálművek

 

 

WRC sebességváltó

Az Xtrac 633-as összkerékhajtású erőátviteli rendszerét specifikusan olyan raliautók számára fejlesztették, melyek az FIA S2000-es és WRC homologizációnak felelnek meg és az FIA jóváhagyásával rendelkeznek.

Azért, hogy teljesítse az FIA elvárásait, az Xtrac a lehető legkisebb költséget érte el, ugyanakkor műszaki megbízhatóságot, valamint egy kis tömeggel rendelkező erőátviteli megoldást kínál, mely megfelel a cég iparvezető minőségi színvonalának is.

 

Műszaki adatok

Hatfokozatú szekvenciális egység

450 Nm maximális motornyomaték

L169 alumíniumöntvény ház

Mechanikus, állítható első differenciálmű

50/50 százalékos nyomatékelosztás az első és hátsó tengely között

A hátsókerékhajtás kimenete a járműhöz és az erőátvitelhez optimalizálva

Excentrikus rotor pumpa az integrált kenőrendszerben

Sebességváltási potenciométer, olajhőmérséklet, olajnyomás és végáttétel sebességszenzor felszerelési lehetőség

Előkészítés az egyes keréksebesség szenzorok felszerelésére

AP Racing kuplungszerkezet

Súly: kb. 55 kg

 

Előnyök

Könnyű, pozitív sorrendű sebességváltás

Optimalizált fogaskerékcsoportok a rövidebb idejű váltás érdekében

Könnyen cserélhető fogaskerékcsoportok az áttételezés módosításhoz

Külsőleg állítható differenciálmű előfeszítés

Könnyen hozzáférhető olajszűrő kialakítás

Optimalizált féltengelyszög

Költséghatékonyság, megbízhatóság, kis tömeg

 

Opciók

Különböző irányú erőátviteli lehetőségek

A kardántengely karimái megfelelnek a különböző elvárásoknak

Különböző kimeneti karima megoldások AAR integrált és dugaszolófejes típusokhoz. Szükség esetén integrált sebességszenzor

Kapcsológyűrű vizsgálati nyílások

Különböző megoldások a hátrameneti fokozat reteszelésére

Egyedi sebességváltóház kialakítás, mely magában foglalja a váltó harang tartót, az önindító tartót és más egységek specifikus követelményeit

Bolygóműves vagy homlokfogaskerekes végáttétel

Integrált olajrendszer hűtő

Önindító

Lendkerék

 

Andrew


 

R5-ös sebességváltó

Az Xtrac 1113-as összkerékhajtású erőátviteli rendszerét specifikusan olyan raliautók számára fejlesztették, melyek az FIA R5 homologizációnak felelnek meg és az FIA jóváhagyásával rendelkeznek.

A 1113-as erőátviteli rendszer hasznosítja az Xtrac rali világbajnokságon és az S2000-es bajnokságokban aratott győzelmei során felhalmozott tapasztalatait, és műszaki megbízhatóságot, valamint egy kis tömeggel rendelkező erőátviteli megoldást kínál, mely megfelel a cég iparvezető minőségi színvonalának is.

 

Műszaki adatok

Ötfokozatú szekvenciális egység

500 Nm maximális motornyomaték

L169 alumíniumöntvény ház

Mechanikus, állandó pozitív előfeszítésű első differenciálmű

50/50 százalékos nyomatékelosztás az első és hátsó tengely között

A hátsókerékhajtás kimenete a járműhöz és az erőátvitelhez optimalizálva

Excentrikus rotor pumpa az integrált kenőrendszerben

Olajhőmérséklet, olajnyomás és végáttétel sebességszenzor felszerelési lehetőség

Előkészítés az egyes keréksebesség szenzorok felszerelésére

Sebességváltási potenciométer

AP Racing kuplungszerkezet

Súly: kb. 55 kg

 

Előnyök

Könnyű, pozitív sorrendű sebességváltás

Optimalizált fogaskerékcsoportok a rövidebb idejű váltás érdekében

Könnyen cserélhető fogaskerékcsoportok az áttételezés módosításhoz

Könnyen hozzáférhető olajszűrő kialakítás

Optimalizált féltengelyszög

Költséghatékonyság, megbízhatóság, kis tömeg

 

Opciók

Különböző irányú erőátviteli lehetőségek

A kardántengely karimái megfelelnek a különböző elvárásoknak

Különböző kimeneti karima megoldások AAR integrált és dugaszolófejes típusokhoz. Szükség esetén integrált sebességszenzor

Különböző megoldások a hátrameneti fokozat reteszelésére

Standard sebességváltóház kialakítás. Váltó harang adapter mely, magában foglalja az önindító tartót és más egységek specifikus követelményeit

Homlokfogaskerekes végáttétel

Integrált olajrendszer hűtő

 

Andrew


 

Szuper 2000-es sebességváltó

Az Xtrac 532-es összkerékhajtású erőátviteli rendszerét specifikusan olyan raliautók számára fejlesztették, melyek az FIA S2000-es homologizációnak felelnek meg és az FIA jóváhagyásával rendelkeznek.

Azért, hogy teljesítse az FIA elvárásait, az Xtrac a lehető legkisebb költséget érte el, ugyanakkor műszaki megbízhatóságot, valamint egy kis tömeggel rendelkező erőátviteli megoldást kínál, mely megfelel a cég iparvezető minőségi színvonalának is.

 

Műszaki adatok

Hatfokozatú szekvenciális egység

250 Nm maximális motornyomaték

L169 alumíniumöntvény ház

Mechanikus, külsőleg állítható Salisbury típusú első differenciálmű

50/50 százalékos nyomatékelosztás az első és hátsó tengely között

A hátsókerékhajtás kimenete a járműhöz és az erőátvitelhez optimalizálva

Jobb oldali kimenettel ellátott ház, bármilyen alkalmazásban az optimum féltengelyhosszhoz tervezve

Excentrikus rotor pumpa az integrált kenőrendszerben

Sebességváltási potenciométer, olajhőmérséklet, olajnyomás és jobb első kerék sebességszenzor felszerelési lehetőség

Előkészítés az egyes keréksebesség szenzorok felszerelésére

AP Racing kuplungszerkezet

Súly: kb. 64,5 kg (a specifikációtól függően)

 

Előnyök

Könnyű, pozitív sorrendű sebességváltás

Könnyen cserélhető fogaskerékcsoportok az áttételezés módosításhoz

Könnyen kiszerelhető differenciálmű külsőleg állítható előfeszítéssel

Könnyen hozzáférhető olajszűrő kialakítás

 

Opciók

Különböző irányú erőátviteli lehetőségek

A kardántengely karimái megfelelnek a különböző elvárásoknak

Különböző kimeneti karima megoldások AAR integrált és dugaszolófejes típusokhoz. Szükség esetén integrált sebességszenzor

Központi differenciálmű (a szabályok megengedik)

Kapcsológyűrű vizsgálati nyílások

Különböző megoldások a hátrameneti fokozat reteszelésére

Egyedi sebességváltóház kialakítás, mely magában foglalja a váltó harang tartót, az önindító tartót és más egységek specifikus követelményeit

Önindító

Lendkerék

 

Andrew 


 

Szuper 2000-es hátsó differenciálmű

Az Xtrac 532-es összkerékhajtású erőátviteli rendszerét specifikusan olyan raliautók számára fejlesztették, melyek az FIA S2000-es homologizációnak felelnek meg és az FIA jóváhagyásával rendelkeznek.

Azért, hogy teljesítse az FIA elvárásait, az Xtrac a lehető legkisebb költséget érte el, ugyanakkor műszaki megbízhatóságot, valamint egy kis tömeggel rendelkező erőátviteli megoldást kínál, mely megfelel a cég iparvezető minőségi színvonalának is.

 

Műszaki adatok

250 Nm maximális motornyomaték

L169 alumíniumöntvény ház

Mechanikus, külsőleg állítható Salisbury típusú differenciálmű

Szabadalmaztatott, hátsókerékhajtást leoldó rendszer – kézifékkel működtetett, nem igényel kiegészítő hidraulikus szivattyút

Jobb oldali kimenettel ellátott ház, bármilyen alkalmazásban az optimum féltengelyhosszhoz tervezve

Excentrikus rotor pumpa az integrált az integrált kenőrendszerben

Olajhőmérséklet és olajnyomás szenzor felszerelési lehetőség

Előkészítés az egyes keréksebesség szenzorok felszerelésére

Súly: kb. 36 kg (a hajtást leoldó rendszerrel)

 

Előnyök

Integrált, hátsókerékhajtást leoldó rendszer

Könnyen hozzáférhető olajszűrő kialakítás

 

Opciók

Különböző irányú erőátviteli lehetőségek

A kardántengely karimái megfelelnek a különböző elvárásoknak

Különböző kimeneti karima megoldások AAR integrált és dugaszolófejes típusokhoz

Szükség esetén integrált sebességszenzor

 

Andrew

Módosítás: (2013. november 02. szombat, 15:52)