Xtrac hajtásrendszerek
Sebességváltók, differenciálművek
Az Xtrac 633-as összkerékhajtású erőátviteli rendszerét specifikusan olyan raliautók számára fejlesztették, melyek az FIA S2000-es és WRC homologizációnak felelnek meg és az FIA jóváhagyásával rendelkeznek.
Azért, hogy teljesítse az FIA elvárásait, az Xtrac a lehető legkisebb költséget érte el, ugyanakkor műszaki megbízhatóságot, valamint egy kis tömeggel rendelkező erőátviteli megoldást kínál, mely megfelel a cég iparvezető minőségi színvonalának is.
Műszaki adatok
Hatfokozatú szekvenciális egység
450 Nm maximális motornyomaték
L169 alumíniumöntvény ház
Mechanikus, állítható első differenciálmű
50/50 százalékos nyomatékelosztás az első és hátsó tengely között
A hátsókerékhajtás kimenete a járműhöz és az erőátvitelhez optimalizálva
Excentrikus rotor pumpa az integrált kenőrendszerben
Sebességváltási potenciométer, olajhőmérséklet, olajnyomás és végáttétel sebességszenzor felszerelési lehetőség
Előkészítés az egyes keréksebesség szenzorok felszerelésére
AP Racing kuplungszerkezet
Súly: kb. 55 kg
Előnyök
Könnyű, pozitív sorrendű sebességváltás
Optimalizált fogaskerékcsoportok a rövidebb idejű váltás érdekében
Könnyen cserélhető fogaskerékcsoportok az áttételezés módosításhoz
Külsőleg állítható differenciálmű előfeszítés
Könnyen hozzáférhető olajszűrő kialakítás
Optimalizált féltengelyszög
Költséghatékonyság, megbízhatóság, kis tömeg
Opciók
Különböző irányú erőátviteli lehetőségek
A kardántengely karimái megfelelnek a különböző elvárásoknak
Különböző kimeneti karima megoldások AAR integrált és dugaszolófejes típusokhoz. Szükség esetén integrált sebességszenzor
Kapcsológyűrű vizsgálati nyílások
Különböző megoldások a hátrameneti fokozat reteszelésére
Egyedi sebességváltóház kialakítás, mely magában foglalja a váltó harang tartót, az önindító tartót és más egységek specifikus követelményeit
Bolygóműves vagy homlokfogaskerekes végáttétel
Integrált olajrendszer hűtő
Önindító
Lendkerék
Andrew
Az Xtrac 1113-as összkerékhajtású erőátviteli rendszerét specifikusan olyan raliautók számára fejlesztették, melyek az FIA R5 homologizációnak felelnek meg és az FIA jóváhagyásával rendelkeznek.
A 1113-as erőátviteli rendszer hasznosítja az Xtrac rali világbajnokságon és az S2000-es bajnokságokban aratott győzelmei során felhalmozott tapasztalatait, és műszaki megbízhatóságot, valamint egy kis tömeggel rendelkező erőátviteli megoldást kínál, mely megfelel a cég iparvezető minőségi színvonalának is.
Műszaki adatok
Ötfokozatú szekvenciális egység
500 Nm maximális motornyomaték
L169 alumíniumöntvény ház
Mechanikus, állandó pozitív előfeszítésű első differenciálmű
50/50 százalékos nyomatékelosztás az első és hátsó tengely között
A hátsókerékhajtás kimenete a járműhöz és az erőátvitelhez optimalizálva
Excentrikus rotor pumpa az integrált kenőrendszerben
Olajhőmérséklet, olajnyomás és végáttétel sebességszenzor felszerelési lehetőség
Előkészítés az egyes keréksebesség szenzorok felszerelésére
Sebességváltási potenciométer
AP Racing kuplungszerkezet
Súly: kb. 55 kg
Előnyök
Könnyű, pozitív sorrendű sebességváltás
Optimalizált fogaskerékcsoportok a rövidebb idejű váltás érdekében
Könnyen cserélhető fogaskerékcsoportok az áttételezés módosításhoz
Könnyen hozzáférhető olajszűrő kialakítás
Optimalizált féltengelyszög
Költséghatékonyság, megbízhatóság, kis tömeg
Opciók
Különböző irányú erőátviteli lehetőségek
A kardántengely karimái megfelelnek a különböző elvárásoknak
Különböző kimeneti karima megoldások AAR integrált és dugaszolófejes típusokhoz. Szükség esetén integrált sebességszenzor
Különböző megoldások a hátrameneti fokozat reteszelésére
Standard sebességváltóház kialakítás. Váltó harang adapter mely, magában foglalja az önindító tartót és más egységek specifikus követelményeit
Homlokfogaskerekes végáttétel
Integrált olajrendszer hűtő
Andrew
Szuper 2000-es sebességváltó
Az Xtrac 532-es összkerékhajtású erőátviteli rendszerét specifikusan olyan raliautók számára fejlesztették, melyek az FIA S2000-es homologizációnak felelnek meg és az FIA jóváhagyásával rendelkeznek.
Azért, hogy teljesítse az FIA elvárásait, az Xtrac a lehető legkisebb költséget érte el, ugyanakkor műszaki megbízhatóságot, valamint egy kis tömeggel rendelkező erőátviteli megoldást kínál, mely megfelel a cég iparvezető minőségi színvonalának is.
Műszaki adatok
Hatfokozatú szekvenciális egység
250 Nm maximális motornyomaték
L169 alumíniumöntvény ház
Mechanikus, külsőleg állítható Salisbury típusú első differenciálmű
50/50 százalékos nyomatékelosztás az első és hátsó tengely között
A hátsókerékhajtás kimenete a járműhöz és az erőátvitelhez optimalizálva
Jobb oldali kimenettel ellátott ház, bármilyen alkalmazásban az optimum féltengelyhosszhoz tervezve
Excentrikus rotor pumpa az integrált kenőrendszerben
Sebességváltási potenciométer, olajhőmérséklet, olajnyomás és jobb első kerék sebességszenzor felszerelési lehetőség
Előkészítés az egyes keréksebesség szenzorok felszerelésére
AP Racing kuplungszerkezet
Súly: kb. 64,5 kg (a specifikációtól függően)
Előnyök
Könnyű, pozitív sorrendű sebességváltás
Könnyen cserélhető fogaskerékcsoportok az áttételezés módosításhoz
Könnyen kiszerelhető differenciálmű külsőleg állítható előfeszítéssel
Könnyen hozzáférhető olajszűrő kialakítás
Opciók
Különböző irányú erőátviteli lehetőségek
A kardántengely karimái megfelelnek a különböző elvárásoknak
Különböző kimeneti karima megoldások AAR integrált és dugaszolófejes típusokhoz. Szükség esetén integrált sebességszenzor
Központi differenciálmű (a szabályok megengedik)
Kapcsológyűrű vizsgálati nyílások
Különböző megoldások a hátrameneti fokozat reteszelésére
Egyedi sebességváltóház kialakítás, mely magában foglalja a váltó harang tartót, az önindító tartót és más egységek specifikus követelményeit
Önindító
Lendkerék
Andrew
Szuper 2000-es hátsó differenciálmű
Az Xtrac 532-es összkerékhajtású erőátviteli rendszerét specifikusan olyan raliautók számára fejlesztették, melyek az FIA S2000-es homologizációnak felelnek meg és az FIA jóváhagyásával rendelkeznek.
Azért, hogy teljesítse az FIA elvárásait, az Xtrac a lehető legkisebb költséget érte el, ugyanakkor műszaki megbízhatóságot, valamint egy kis tömeggel rendelkező erőátviteli megoldást kínál, mely megfelel a cég iparvezető minőségi színvonalának is.
Műszaki adatok
250 Nm maximális motornyomaték
L169 alumíniumöntvény ház
Mechanikus, külsőleg állítható Salisbury típusú differenciálmű
Szabadalmaztatott, hátsókerékhajtást leoldó rendszer – kézifékkel működtetett, nem igényel kiegészítő hidraulikus szivattyút
Jobb oldali kimenettel ellátott ház, bármilyen alkalmazásban az optimum féltengelyhosszhoz tervezve
Excentrikus rotor pumpa az integrált az integrált kenőrendszerben
Olajhőmérséklet és olajnyomás szenzor felszerelési lehetőség
Előkészítés az egyes keréksebesség szenzorok felszerelésére
Súly: kb. 36 kg (a hajtást leoldó rendszerrel)
Előnyök
Integrált, hátsókerékhajtást leoldó rendszer
Könnyen hozzáférhető olajszűrő kialakítás
Opciók
Különböző irányú erőátviteli lehetőségek
A kardántengely karimái megfelelnek a különböző elvárásoknak
Különböző kimeneti karima megoldások AAR integrált és dugaszolófejes típusokhoz
Szükség esetén integrált sebességszenzor
Andrew
Módosítás: (2013. november 02. szombat, 15:52)