Műszaki adatok: Ford Fiesta RS WRC 2015
Motor: elöl keresztben elhelyezett, Ford/M-Sport Ford EcoBoost 1,6 literes, soros, négyhengeres, 16 szelepes benzinmotor, Garrett turbófeltöltő (az FIA által megszabott 33 mm-es szűkítővel ellátva), közvetlen befecskendezés, Cosworth motorfelügyelet, intercooler, katalizátor
Hengerek száma: 4
Szelepek száma: 16
Furat: 83 mm
Löket: 73,9 mm
Hengerűrtartalom: 1599 cm3
Teljesítmény: 300 LE (fordulatszám: 6000 1/min)
Forgatónyomaték: 450 Nm (fordulatszám: 4000 1/min)
Tengelykapcsoló: M-Sport/AP Racing kéttárcsás
Erőátvitel: állandó négykerékhajtás, M-Sport/Xtrac 6 sebességes, hidraulikusan működtetett, kormányról kapcsolható váltó, mechanikus első és hátsó differenciálmű, kézifékhasználatkor leoldó hátsó hajtás
Felfüggesztés: elöl-hátul McPherson rendszerű felfüggesztés, Reiger külső tartályos lengéscsillapítók, állítható be- és kirugózás, gépi megmunkálású alumínium kerékagyak, minden irányban állítható acél lengőkarok, elöl-hátul stabilizátor
Fékek:
Aszfalt (első-hátsó): (max.) 355 mm-es belső hűtésű Brembo féktárcsák, négydugattyús Brembo monoblokk féknyergek
Murva (első-hátsó): 300 mm-es belső hűtésű Brembo féktárcsák, négydugattyús Brembo monoblokk féknyergek
Utastérből állítható fékerő eloszlás
Hidraulikus kézifék
Kormányzás: rásegítéses fogasléces kormánymű (áttétel: 12:1), 1,5 fordulat ütközéstől ütközésig
Kerekek:
Aszfalt: 8x18 collos (magnézium) felnik, 650 mm átmérőjű Michelin gumik
Murva/hó: 7x15 collos (magnézium) felnik, 650 mm átmérőjű Michelin gumik
Karosszéria: önhordó karosszéria, egyedi, kompozit sárvédőelemek, T45-ös acélból készült, hegesztett biztonsági bukókeret, aerodinamikus hátsó szárny
Elektronika: Cosworth, teljes körű adatgyűjtés és diagnosztika
Üzemanyagtartály: FIA FT3.5 üzemanyagtartály középre beépítve, 80 literes térfogat
Méretek:
Hossz: 3963 mm
Szélesség: 1820 mm
Tengelytáv: 2480 mm
Súly: 1200 kg (FIA minimum súly)
Andrew