Get Adobe Flash player

Folyamatos a Hyundai WRC fejlesztése

A Hyundai Motorsport az i20 Coupe WRC ugyanazon specifikációjával kezdte a 2018-as rali világbajnokságot, mint ahogyan Thierry Neuville autójával befejezték az előző idényt.

A csapat a tavalyi szezon vége felé kihasználta az összes homologizációs jokerét. Újabb módosításokra az év derekán kerülhet sor, ez a motort, valószínűleg annak vezérlését, a vezérműtengelyeket érinti majd, de a differenciálműveken is történhet módosítás.

„Dolgozunk rajta, úgyhogy nem tudjuk, mit fogunk alkalmazni jokerként, de talán valamit a középső differenciálművel kapcsolatban” – árulta el az alakulat első embere, Michel Nandan még az idénynyitó Monte-Carlo Rallye előtt. „Nem hinném, hogy bármilyen forradalmi változás történne az autón. Az aerodinamikánkon további finomhangolás fog történni. Az a jóslatom, hogy a 2018-as autók elég közel lesznek egymáshoz még mindig, mint ahogyan tavaly is voltak.

Láttuk, hogy a Toyota nagyon jó lépéseket tett tavaly a szezon során, és az a várakozásunk, hogy folytatni fogják ezt. A Ford ugyancsak felhasznált néhány jokert a szezon végén, és úgy gondolom, bemutatnak néhány dolgot, főleg ami a differenciálműveket és a karosszériát illeti. A 2017-es eredeti karosszéria kivitel kicsit rohanás volt. Ezt félretéve nem végeztünk sok módosítást, mivel nem volt túl rossz az autó teljesítménye. A változtatások, amiket eszközöltünk, főleg a megbízhatóság javítása miatt történtek, ez volt a fő célunk tavaly. Monte-Carlóban két új karosszériánk lesz és egy a múlt évről.”

 

Andrew

 

2018. február 8.