Xtrac hajtásrendszerek - R5-ös sebességváltó
R5-ös sebességváltó
Az Xtrac 1113-as összkerékhajtású erőátviteli rendszerét specifikusan olyan raliautók számára fejlesztették, melyek az FIA R5 homologizációnak felelnek meg és az FIA jóváhagyásával rendelkeznek.
A 1113-as erőátviteli rendszer hasznosítja az Xtrac rali világbajnokságon és az S2000-es bajnokságokban aratott győzelmei során felhalmozott tapasztalatait, és műszaki megbízhatóságot, valamint egy kis tömeggel rendelkező erőátviteli megoldást kínál, mely megfelel a cég iparvezető minőségi színvonalának is.
Műszaki adatok
Ötfokozatú szekvenciális egység
500 Nm maximális motornyomaték
L169 alumíniumöntvény ház
Mechanikus, állandó pozitív előfeszítésű első differenciálmű
50/50 százalékos nyomatékelosztás az első és hátsó tengely között
A hátsókerékhajtás kimenete a járműhöz és az erőátvitelhez optimalizálva
Excentrikus rotor pumpa az integrált kenőrendszerben
Olajhőmérséklet, olajnyomás és végáttétel sebességszenzor felszerelési lehetőség
Előkészítés az egyes keréksebesség szenzorok felszerelésére
Sebességváltási potenciométer
AP Racing kuplungszerkezet
Súly: kb. 55 kg
Előnyök
Könnyű, pozitív sorrendű sebességváltás
Optimalizált fogaskerékcsoportok a rövidebb idejű váltás érdekében
Könnyen cserélhető fogaskerékcsoportok az áttételezés módosításhoz
Könnyen hozzáférhető olajszűrő kialakítás
Optimalizált féltengelyszög
Költséghatékonyság, megbízhatóság, kis tömeg
Opciók
Különböző irányú erőátviteli lehetőségek
A kardántengely karimái megfelelnek a különböző elvárásoknak
Különböző kimeneti karima megoldások AAR integrált és dugaszolófejes típusokhoz. Szükség esetén integrált sebességszenzor
Különböző megoldások a hátrameneti fokozat reteszelésére
Standard sebességváltóház kialakítás. Váltó harang adapter mely, magában foglalja az önindító tartót és más egységek specifikus követelményeit
Homlokfogaskerekes végáttétel
Integrált olajrendszer hűtő
Andrew