Xtrac hajtásrendszerek
WRC sebességváltó
Az Xtrac 633-as összkerékhajtású erőátviteli rendszerét specifikusan olyan raliautók számára fejlesztették, melyek az FIA S2000-es és WRC homologizációnak felelnek meg és az FIA jóváhagyásával rendelkeznek.
Azért, hogy teljesítse az FIA elvárásait, az Xtrac a lehető legkisebb költséget érte el, ugyanakkor műszaki megbízhatóságot, valamint egy kis tömeggel rendelkező erőátviteli megoldást kínál, mely megfelel a cég iparvezető minőségi színvonalának is.
Műszaki adatok
Hatfokozatú szekvenciális egység
450 Nm maximális motornyomaték
L169 alumíniumöntvény ház
Mechanikus, állítható első differenciálmű
50/50 százalékos nyomatékelosztás az első és hátsó tengely között
A hátsókerékhajtás kimenete a járműhöz és az erőátvitelhez optimalizálva
Excentrikus rotor pumpa az integrált kenőrendszerben
Sebességváltási potenciométer, olajhőmérséklet, olajnyomás és végáttétel sebességszenzor felszerelési lehetőség
Előkészítés az egyes keréksebesség szenzorok felszerelésére
AP Racing kuplungszerkezet
Súly: kb. 55 kg
Előnyök
Könnyű, pozitív sorrendű sebességváltás
Optimalizált fogaskerékcsoportok a rövidebb idejű váltás érdekében
Könnyen cserélhető fogaskerékcsoportok az áttételezés módosításhoz
Külsőleg állítható differenciálmű előfeszítés
Könnyen hozzáférhető olajszűrő kialakítás
Optimalizált féltengelyszög
Költséghatékonyság, megbízhatóság, kis tömeg
Opciók
Különböző irányú erőátviteli lehetőségek
A kardántengely karimái megfelelnek a különböző elvárásoknak
Különböző kimeneti karima megoldások AAR integrált és dugaszolófejes típusokhoz. Szükség esetén integrált sebességszenzor
Kapcsológyűrű vizsgálati nyílások
Különböző megoldások a hátrameneti fokozat reteszelésére
Egyedi sebességváltóház kialakítás, mely magában foglalja a váltó harang tartót, az önindító tartót és más egységek specifikus követelményeit
Bolygóműves vagy homlokfogaskerekes végáttétel
Integrált olajrendszer hűtő
Önindító
Lendkerék
Andrew