Ismét új helyszínre látogat a rali világbajnokság az Arctic Rally keretében – a koronavírus járványnak nem sok jótékony hatása van, ez azonban a ritka kivételek egyike.
Ott Tanak azt mnyilatkozta, magabiztos azzal kapcsolatban, hogy jobban tud teljesíteni második hyundai-os évében, mint az elsőben, amikor csalódással zárult a világbajnoki címvédésért folyó csatája.
A helyi autószerelők tudását és elkötelezettségét megünnepelve a Nemzeti Autószerelők Hónapjának nyilvánította 2020 novemberét a Castrol Europe, melynek keretében az ügyfelek és a független műhelyek felhívhatták a figyelmet a helyi szakemberük által végzett erőfeszítésekre és teljesítményre.
Csapata fényesnek nem nevezhető monte-carlói produkciója után azt ígérte Andrea Adamo, hogy elgondolkodik, amit meg is tett. A Hyundai Motorsport igazgatója be is számolt arról, hogy mire jutott.
Az egyensúly a 2021-es finomhangolás és 2022-es fejlesztés között
A rali világbajnokság legfelsőbb szintjén jelen lévő csapatoknak a szokásosnál több munkát kell végezniük 2021-ben, hiszen amellett, hogy az aktuális versenygépüket csiszolják, a következő szezonban pályára lépő új autójukat is ki kell fejleszteni.
Sikeres volt a Pirelli rali világbajnoki visszatérésének első állomása?
A rali világbajnokságba kizárólagos beszállítóként visszatérő Pirellinek eggyel volt több defektje a 2021-es Monte-Carlo Rallye-n, mint az előd Michelinnek egy évvel korábban, árulta el Terenzio Testoni, a cég rali aktivitásokért felelős vezetője.
Az M-Sport Monte-Carlo Rallye előtti dupla fejfájása
Az M-Sport ralicsapatának vezetője, Richard Millener mesélt arról, hogyan bonyolította meg a koronavírus járvány és a Brexit alakulata Monte-Carlo Rallye-n történő részvételét.