Get Adobe Flash player

Gruppe 5-ös Stratos-ok

Amikor a Fiat csoport elkezdte favorizálni a 131 Abarth-ot, a Lancia egy turbófeltöltős gruppe 5-ös gépet faragott a Stratosból hosszú távú zártpályás versenyekre.

Bővebben...

 

A nagy testvér árnyékában: Lancia Beta

Nehezen érthető, mi volt a Lancia célja azzal, hogy harcba küldte a Lancia Beta Coupét a rali világbajnokságon. Nem, nem tűnt ez egy rossz autónak, sőt…

 

Bővebben...

 

Lancia Beta Montecarlo

A Beta név a Coupé változat kényszerű búcsúja után nem tűnt el az autósportból, azt a típus sportosabb változata, a Beta Montecarlo vitte tovább.

Bővebben...

 

A Lancia első B csoportos „ralifegyvere”: Lancia Rally 037

A Lancia Rally 037 a B csoport kihívásaira fejlesztett speciális, kifinomult autó.


Bővebben...

 

A Lancia sztori folytatódik: Lancia Delta S4

A Fiat az 1984-es éves sajtókonferenciáján leleplezte a Lancia legújabb „ralifegyverét”, a Delta S4-et. A Delta S4 a Lancia raliautókat érintő legdrágább beruházása volt, a géppel a rali világbajnokságon kívántak részt venni, leváltva a sokat próbált Rally 037-est.

Bővebben...

 

Szuperszónikus autó

Experimental Composite Vehicle - Lancia ECV


Bővebben...

 

Lancia ECV2 - Experimental Composite Vehicle

Az ECV2 az 1986-ban bemutatott ECV1 továbbfejlesztett változata.

 

Bővebben...

 

Egy Wankel-motoros autó: Mazda RX-7

Ha a hajtást nézzük, az utolsó konvencionális elvek szerint épített raliautó a B csoportos érában. De mi van a motorháztető alatt?


Bővebben...

 

Anno a Mercedes is ralizott

A Mercedes ralisport története az ’50-es évek közepén kezdődött, amikor a legendás 300SL, majd a 220SE, a 230SL, végül a 230SL voltak láthatóak különböző versenyeken.

 

Bővebben...

 

A Mini legendája

A Mini John Coopernek köszönhetően sportos génekkel született, sikerei Monte-Carlóban teljesedtek ki.

 

Bővebben...