Get Adobe Flash player

A Kremer Porschék

A Porsche a ’70-es években uralta a gran turismo szériákat, de a Kremer fivérek hittek abban, hogy a gyári építésű kocsikon is lehet javítani.

Bővebben...

 

A Renault első lépései a raliban…

… és az első Gordini modell

 

Bővebben...

 

Egy újabb Gordini: Renault 12

A típus az Alpine A110 árnyékában futott, de magyar szempontból jelentős sikert aratott.

 

Bővebben...

 

Az első világbajnok: Renault Alpine A110

Az Alpine gyár története és az első világbajnok autó.


Bővebben...

 

A magyar Renault Alpine

Az 1974-es év folyamán Magyarországra is érkezett egy Renault Alpine A110, melyet az évek során több versenyzőnek is volt szerencséje hajtani.

 

Bővebben...

 

Az Alpine vetélytársa: Renault 17 Gordini

A Renault az Alpine A110 fényes sikereit csúcsán, az első világbajnokság megnyerése után rögtön új kihívást keresett. Az Alpine versenyrészlegében az R17-et fogták tuningra, hogy az európai versenyeket vegyék célba és népszerűsítsék a modellt.

Bővebben...

 

Dögös, de sikertelen: Renault Alpine A310

Francia bajnokságot nyert, járt Magyarországon, de a VB-n nem bizonyíthatott.

 

Bővebben...

 

Renault 5 Alpine – egy sikeres kisautó

A Renault versenyosztályának programja szerint a kisautó váltotta a nem túl sikeres Alpine A310-et.


Bővebben...

 

A legendás Renault 5 Turbo

A raliszakaszokon mutatott varázslat és a versenypályákon történő virtuózítás miatt a Renault 5 Turbo még 30 évvel az első példányok megjelenése után is egy kivételes jármű.

 

Bővebben...

 

Ezer ösvény öszvére

A Mille Pistes – „Ezer Ösvény” – rali rendezőinek támadt legutóbb az a furcsa ötletük, hogy a hagyományos erőpróbára most befogadták a prototípusokat is.


Bővebben...