Get Adobe Flash player

A Saab sikerei és az első turbómotoros győzelem

A Saab autóit egyedi kialakítás, raliban elért eredményeit sikerek jellemzik.

 

Bővebben...

 

Seat - a Fiat árnyékában

A Seat autógyárat a spanyol állam azzal a céllal alapította 1950-ben a Fiat segítségével, hogy a második világháborút követően fellendítsék hazájuk gazdaságát.

Bővebben...

 

Kelet Porschéje: Skoda 130 RS

A 130 RS a legikonikusabb RS modell a márka versenysport történetében. Ez volt az az autó, ami meghozta a sportsikereket, megteremtve a cég nemzetközi elismerését és az RS típusjelzés fényét.

Bővebben...

 

Prototípusok a Skodától

A gyár a ’70-es évek végén, ’80-as évek elején több tervet és prototípust készített.

 

Bővebben...

 

Skoda 130 LR

Az utolsó farmotoros raliautó

 

Bővebben...

 

A márkavilágbajnok Talbot Sunbeam Lotus

A Talbot egy fantasztikus egyéniség, Des O’Dell vezetésével jutott fel a csúcsra.

 

Bővebben...

 

A Talbot Horizon és a Samba Rallye

A Horizon középmotoros koncepciója, valamint a Talbot B csoportos pöttömje.


Bővebben...

 

A Toyota ralitevékenységének kezdete

A gyár a Celicából építtetett raligépet, első győzelmüket mégis egy Corollával szerezték.

 

Bővebben...

 

Az első Celica

A Toyota az első generációs Celicát az 1970-es év végén mutatta be a japán piacokon, melyből Ove Andersson csapata épített raliautót.

 

Bővebben...

 

Toyota Celica LB Turbo

A Celica LB Turbo a Toyota Celica 2000 GT zártpályás versenyekre tervezett változata volt, azt a Toyota Németország megbízásából a Schnitzer építette.

Bővebben...