A Toyota GAZOO Racing ralicsapatának vezetője, Tommi Makinen úgy véli, vissza kellene térnie a mousse-nak, azaz a defektmentes betétnek a rali világbajnokság olyan viadalain, mint amilyen a törökországi is.
A 2018-as rali világbajnoki szezon a derekánál tart, érdemes megvizsgálni a sorozatban teljesítő abroncsokkal kapcsolatos új dolgokat, már csak azért is, mert a Szardínia Rally-n MRF személyében megjelent egy új gyártó is.
Van-e hatása az új, 2017-es World Rally Car-oknak a gumikopásra? George Black gumimérnök adott erről felvilágosítást a 2017-es Katalán Rally hétvégéjén.
Kulcsfontosságú tényező lehet a 2017-es Tour de Corse-on a gumistratégia, így a világbajnokság negyedik fordulója előtt az M-Sport guruja, George Black nyújtott bepillantást a fekete mágiával kapcsolatos részletekbe.
A Monte-Carlo Rallye-n gyakran megesik, hogy a párosok két téli gumival és két – általában – szuperlágy „slick” abronccsal hagyják el a szervizparkot, a csomagtartóban pedig visznek magukkal két, szögekkel ellátott hógumit.