Get Adobe Flash player

A Szuper 1600-as autók technikai előírásai

Az FIA-nak a rettentően drága és elektronikailag igencsak bonyolult kétliteres Kit-Car-ok háttérbe szorulását követően egy olcsóbb formula létrehozása lebegett a szeme előtt.

Bővebben...

 

Alfa Romeo 147 S1600

Az Alfa Romeót sosem érdekelte a ralisport, így a 147-es típus Szuper 1600-os változata is mindössze egy példányban készült, az is messze Olaszországtól.


Bővebben...

 

Citroen Saxo S1600

Akkor, amikor az FIA kihirdette a Szuper 1600-as kategória életbe lépését, a Citroen találta magát a legkényelmesebb helyzetben.

Bővebben...

 

Citroen C2 S1600

A Citroen Saxót a C2 váltotta a szalonokban, így a francia gyár sportrészlegének adott volt a feladat, a sikeres elődnek méltó követőt kellett fejleszteni.


Bővebben...

 

Fiat Punto S1600

A Fiat az 1998-tól fejlesztett, de versenyengedéllyel csak 2000-től rendelkező Kit-Car-jából készítette el az új, Szuper 1600-as trendnek megfelelő raliautóját.

Bővebben...

 

Fiat Punto Abarth S1600

A Fiat sportosztálya 2004-re jelentősen átdolgozta a Punto S1600-ot. A modellfrissítésen átesett utcai karosszériát agresszívebb spoilerekkel látták el, módosítottak a hátsó fékeken és az előző modell túlsúlyából is le tudtak végre faragni.

Bővebben...

 

Fiat Palio S1600

Bár a Fiat a rali világbajnokság junior sorozatában a Puntóval képviseltette magát, egy másik modelljéből is készült Szuper 1600-as autó.


Bővebben...

 

Ford Puma S1600

A Szuper 1600-as mezőny kétségkívül legcsinosabb autója, a Ford Puma a modell korábban megjelent Kit-Car változatából származott.


Bővebben...

 

Ford Fiesta S1600

A Puma sikertelen szereplését nem hagyta annyiban a Ford, és újabb kísérletbe kezdett, hogy meghódítsa a junior világbajnokságot.


Bővebben...

 

Lada Kalina S1600

A Lada anyavállalata, az AvtoVAZ a 2007-es Frankfurti Motor Show-n egy S1600-as koncepcióautót mutatott be, a Lada Kalina Szuper 1600-ast.


Bővebben...