Get Adobe Flash player

Műszaki adatok: Ford Fiesta RS WRC 2015

Motor: elöl keresztben elhelyezett, Ford/M-Sport Ford EcoBoost 1,6 literes, soros, négyhengeres, 16 szelepes benzinmotor, Garrett turbófeltöltő (az FIA által megszabott 33 mm-es szűkítővel ellátva), közvetlen befecskendezés, Cosworth motorfelügyelet, intercooler, katalizátor

Hengerek száma: 4

Szelepek száma: 16

Furat: 83 mm

Löket: 73,9 mm

Hengerűrtartalom: 1599 cm3

Teljesítmény: 300 LE (fordulatszám: 6000 1/min)

Forgatónyomaték: 450 Nm (fordulatszám: 4000 1/min)

 

Tengelykapcsoló: M-Sport/AP Racing kéttárcsás

 

Erőátvitel: állandó négykerékhajtás, M-Sport/Xtrac 6 sebességes, hidraulikusan működtetett, kormányról kapcsolható váltó, mechanikus első és hátsó differenciálmű, kézifékhasználatkor leoldó hátsó hajtás

 

Felfüggesztés: elöl-hátul McPherson rendszerű felfüggesztés, Reiger külső tartályos lengéscsillapítók, állítható be- és kirugózás, gépi megmunkálású alumínium kerékagyak, minden irányban állítható acél lengőkarok, elöl-hátul stabilizátor

 

Fékek:

Aszfalt (első-hátsó): (max.) 355 mm-es belső hűtésű Brembo féktárcsák, négydugattyús Brembo monoblokk féknyergek

Murva (első-hátsó): 300 mm-es belső hűtésű Brembo féktárcsák, négydugattyús Brembo monoblokk féknyergek

Utastérből állítható fékerő eloszlás

Hidraulikus kézifék

 

Kormányzás: rásegítéses fogasléces kormánymű (áttétel: 12:1), 1,5 fordulat ütközéstől ütközésig

 

Kerekek:

Aszfalt: 8x18 collos (magnézium) felnik, 650 mm átmérőjű Michelin gumik

Murva/hó: 7x15 collos (magnézium) felnik, 650 mm átmérőjű Michelin gumik

 

Karosszéria: önhordó karosszéria, egyedi, kompozit sárvédőelemek, T45-ös acélból készült, hegesztett biztonsági bukókeret, aerodinamikus hátsó szárny

 

Elektronika: Cosworth, teljes körű adatgyűjtés és diagnosztika

 

Üzemanyagtartály: FIA FT3.5 üzemanyagtartály középre beépítve, 80 literes térfogat

 

Méretek:

Hossz: 3963 mm

Szélesség: 1820 mm

Tengelytáv: 2480 mm

 

Súly: 1200 kg (FIA minimum súly)

 

Andrew