Get Adobe Flash player

Xtrac hajtásrendszerek - R5-ös sebességváltó

 

R5-ös sebességváltó

Az Xtrac 1113-as összkerékhajtású erőátviteli rendszerét specifikusan olyan raliautók számára fejlesztették, melyek az FIA R5 homologizációnak felelnek meg és az FIA jóváhagyásával rendelkeznek.

A 1113-as erőátviteli rendszer hasznosítja az Xtrac rali világbajnokságon és az S2000-es bajnokságokban aratott győzelmei során felhalmozott tapasztalatait, és műszaki megbízhatóságot, valamint egy kis tömeggel rendelkező erőátviteli megoldást kínál, mely megfelel a cég iparvezető minőségi színvonalának is.

 

Műszaki adatok

Ötfokozatú szekvenciális egység

500 Nm maximális motornyomaték

L169 alumíniumöntvény ház

Mechanikus, állandó pozitív előfeszítésű első differenciálmű

50/50 százalékos nyomatékelosztás az első és hátsó tengely között

A hátsókerékhajtás kimenete a járműhöz és az erőátvitelhez optimalizálva

Excentrikus rotor pumpa az integrált kenőrendszerben

Olajhőmérséklet, olajnyomás és végáttétel sebességszenzor felszerelési lehetőség

Előkészítés az egyes keréksebesség szenzorok felszerelésére

Sebességváltási potenciométer

AP Racing kuplungszerkezet

Súly: kb. 55 kg

 

Előnyök

Könnyű, pozitív sorrendű sebességváltás

Optimalizált fogaskerékcsoportok a rövidebb idejű váltás érdekében

Könnyen cserélhető fogaskerékcsoportok az áttételezés módosításhoz

Könnyen hozzáférhető olajszűrő kialakítás

Optimalizált féltengelyszög

Költséghatékonyság, megbízhatóság, kis tömeg

 

Opciók

Különböző irányú erőátviteli lehetőségek

A kardántengely karimái megfelelnek a különböző elvárásoknak

Különböző kimeneti karima megoldások AAR integrált és dugaszolófejes típusokhoz. Szükség esetén integrált sebességszenzor

Különböző megoldások a hátrameneti fokozat reteszelésére

Standard sebességváltóház kialakítás. Váltó harang adapter mely, magában foglalja az önindító tartót és más egységek specifikus követelményeit

Homlokfogaskerekes végáttétel

Integrált olajrendszer hűtő

 

Andrew