Xtrac hajtásrendszerek - Szuper 2000-es sebességváltó
Szuper 2000-es sebességváltó
Az Xtrac 532-es összkerékhajtású erőátviteli rendszerét specifikusan olyan raliautók számára fejlesztették, melyek az FIA S2000-es homologizációnak felelnek meg és az FIA jóváhagyásával rendelkeznek.
Azért, hogy teljesítse az FIA elvárásait, az Xtrac a lehető legkisebb költséget érte el, ugyanakkor műszaki megbízhatóságot, valamint egy kis tömeggel rendelkező erőátviteli megoldást kínál, mely megfelel a cég iparvezető minőségi színvonalának is.
Műszaki adatok
Hatfokozatú szekvenciális egység
250 Nm maximális motornyomaték
L169 alumíniumöntvény ház
Mechanikus, külsőleg állítható Salisbury típusú első differenciálmű
50/50 százalékos nyomatékelosztás az első és hátsó tengely között
A hátsókerékhajtás kimenete a járműhöz és az erőátvitelhez optimalizálva
Jobb oldali kimenettel ellátott ház, bármilyen alkalmazásban az optimum féltengelyhosszhoz tervezve
Excentrikus rotor pumpa az integrált kenőrendszerben
Sebességváltási potenciométer, olajhőmérséklet, olajnyomás és jobb első kerék sebességszenzor felszerelési lehetőség
Előkészítés az egyes keréksebesség szenzorok felszerelésére
AP Racing kuplungszerkezet
Súly: kb. 64,5 kg (a specifikációtól függően)
Előnyök
Könnyű, pozitív sorrendű sebességváltás
Könnyen cserélhető fogaskerékcsoportok az áttételezés módosításhoz
Könnyen kiszerelhető differenciálmű külsőleg állítható előfeszítéssel
Könnyen hozzáférhető olajszűrő kialakítás
Opciók
Különböző irányú erőátviteli lehetőségek
A kardántengely karimái megfelelnek a különböző elvárásoknak
Különböző kimeneti karima megoldások AAR integrált és dugaszolófejes típusokhoz. Szükség esetén integrált sebességszenzor
Központi differenciálmű (a szabályok megengedik)
Kapcsológyűrű vizsgálati nyílások
Különböző megoldások a hátrameneti fokozat reteszelésére
Egyedi sebességváltóház kialakítás, mely magában foglalja a váltó harang tartót, az önindító tartót és más egységek specifikus követelményeit
Önindító
Lendkerék
Andrew