Get Adobe Flash player

Xtrac hajtásrendszerek - Szuper 2000-es hátsó differenciálmű

 

Szuper 2000-es hátsó differenciálmű

Az Xtrac 532-es összkerékhajtású erőátviteli rendszerét specifikusan olyan raliautók számára fejlesztették, melyek az FIA S2000-es homologizációnak felelnek meg és az FIA jóváhagyásával rendelkeznek.

Azért, hogy teljesítse az FIA elvárásait, az Xtrac a lehető legkisebb költséget érte el, ugyanakkor műszaki megbízhatóságot, valamint egy kis tömeggel rendelkező erőátviteli megoldást kínál, mely megfelel a cég iparvezető minőségi színvonalának is.

 

Műszaki adatok

250 Nm maximális motornyomaték

L169 alumíniumöntvény ház

Mechanikus, külsőleg állítható Salisbury típusú differenciálmű

Szabadalmaztatott, hátsókerékhajtást leoldó rendszer – kézifékkel működtetett, nem igényel kiegészítő hidraulikus szivattyút

Jobb oldali kimenettel ellátott ház, bármilyen alkalmazásban az optimum féltengelyhosszhoz tervezve

Excentrikus rotor pumpa az integrált az integrált kenőrendszerben

Olajhőmérséklet és olajnyomás szenzor felszerelési lehetőség

Előkészítés az egyes keréksebesség szenzorok felszerelésére

Súly: kb. 36 kg (a hajtást leoldó rendszerrel)

 

Előnyök

Integrált, hátsókerékhajtást leoldó rendszer

Könnyen hozzáférhető olajszűrő kialakítás

 

Opciók

Különböző irányú erőátviteli lehetőségek

A kardántengely karimái megfelelnek a különböző elvárásoknak

Különböző kimeneti karima megoldások AAR integrált és dugaszolófejes típusokhoz

Szükség esetén integrált sebességszenzor

 

Andrew