Xtrac hajtásrendszerek - Szuper 2000-es hátsó differenciálmű
Szuper 2000-es hátsó differenciálmű
Az Xtrac 532-es összkerékhajtású erőátviteli rendszerét specifikusan olyan raliautók számára fejlesztették, melyek az FIA S2000-es homologizációnak felelnek meg és az FIA jóváhagyásával rendelkeznek.
Azért, hogy teljesítse az FIA elvárásait, az Xtrac a lehető legkisebb költséget érte el, ugyanakkor műszaki megbízhatóságot, valamint egy kis tömeggel rendelkező erőátviteli megoldást kínál, mely megfelel a cég iparvezető minőségi színvonalának is.
Műszaki adatok
250 Nm maximális motornyomaték
L169 alumíniumöntvény ház
Mechanikus, külsőleg állítható Salisbury típusú differenciálmű
Szabadalmaztatott, hátsókerékhajtást leoldó rendszer – kézifékkel működtetett, nem igényel kiegészítő hidraulikus szivattyút
Jobb oldali kimenettel ellátott ház, bármilyen alkalmazásban az optimum féltengelyhosszhoz tervezve
Excentrikus rotor pumpa az integrált az integrált kenőrendszerben
Olajhőmérséklet és olajnyomás szenzor felszerelési lehetőség
Előkészítés az egyes keréksebesség szenzorok felszerelésére
Súly: kb. 36 kg (a hajtást leoldó rendszerrel)
Előnyök
Integrált, hátsókerékhajtást leoldó rendszer
Könnyen hozzáférhető olajszűrő kialakítás
Opciók
Különböző irányú erőátviteli lehetőségek
A kardántengely karimái megfelelnek a különböző elvárásoknak
Különböző kimeneti karima megoldások AAR integrált és dugaszolófejes típusokhoz
Szükség esetén integrált sebességszenzor
Andrew