Get Adobe Flash player

Xtrac hajtásrendszerek

 

WRC sebességváltó

Az Xtrac 633-as összkerékhajtású erőátviteli rendszerét specifikusan olyan raliautók számára fejlesztették, melyek az FIA S2000-es és WRC homologizációnak felelnek meg és az FIA jóváhagyásával rendelkeznek.

Azért, hogy teljesítse az FIA elvárásait, az Xtrac a lehető legkisebb költséget érte el, ugyanakkor műszaki megbízhatóságot, valamint egy kis tömeggel rendelkező erőátviteli megoldást kínál, mely megfelel a cég iparvezető minőségi színvonalának is.

 

Műszaki adatok

Hatfokozatú szekvenciális egység

450 Nm maximális motornyomaték

L169 alumíniumöntvény ház

Mechanikus, állítható első differenciálmű

50/50 százalékos nyomatékelosztás az első és hátsó tengely között

A hátsókerékhajtás kimenete a járműhöz és az erőátvitelhez optimalizálva

Excentrikus rotor pumpa az integrált kenőrendszerben

Sebességváltási potenciométer, olajhőmérséklet, olajnyomás és végáttétel sebességszenzor felszerelési lehetőség

Előkészítés az egyes keréksebesség szenzorok felszerelésére

AP Racing kuplungszerkezet

Súly: kb. 55 kg

 

Előnyök

Könnyű, pozitív sorrendű sebességváltás

Optimalizált fogaskerékcsoportok a rövidebb idejű váltás érdekében

Könnyen cserélhető fogaskerékcsoportok az áttételezés módosításhoz

Külsőleg állítható differenciálmű előfeszítés

Könnyen hozzáférhető olajszűrő kialakítás

Optimalizált féltengelyszög

Költséghatékonyság, megbízhatóság, kis tömeg

 

Opciók

Különböző irányú erőátviteli lehetőségek

A kardántengely karimái megfelelnek a különböző elvárásoknak

Különböző kimeneti karima megoldások AAR integrált és dugaszolófejes típusokhoz. Szükség esetén integrált sebességszenzor

Kapcsológyűrű vizsgálati nyílások

Különböző megoldások a hátrameneti fokozat reteszelésére

Egyedi sebességváltóház kialakítás, mely magában foglalja a váltó harang tartót, az önindító tartót és más egységek specifikus követelményeit

Bolygóműves vagy homlokfogaskerekes végáttétel

Integrált olajrendszer hűtő

Önindító

Lendkerék

 

Andrew