Get Adobe Flash player

3740 kilométeres utazás Törökországig

A Török Rally 2018-ban tért vissza a rali világbajnokság versenynaptárába, és a Marmaris központú új verseny a brutálisan kemény pályáival azonnal fel is hívta magára a figyelmet. A viadal azonban nem csak az autókat és a versenyzőpárosokat veszi igénybe, de a csapattagokat is.


Bővebben...

 

Törökországi győzelmével Ogier nyitottá tette a világbajnokságot

A 2019-es Török Rally összefoglalója


Bővebben...

 

Az Opel mutat be elsőként elektromos raliautót

Az Opel lesz a világ első autógyártója, mely elektromos járművet kínál ügyfeleknek a ralisportban. Az elektromos versenyautó az Opel Corsa-e modellen alapul.


Bővebben...

 

Régimódi módszerrel oldja meg a Toyota a fékproblémát

A Toyota GAZOO Racing ralicsapata megerősítette, hogy a bekoptatási folyamat hibájából adódott az a fékprobléma, amit Ott Tanak a Deutschland Rallye befejező napján tapasztalt.

Bővebben...

 

Újabb versenyeken a Hyundai, újabb viták a tesztnapokról

Ismét fellángolt a vita a rali világbajnoki csapatok teszteléséről, miután a Hyundai Motorsport bejelentette, autójuk, az i20 WRC fejlesztése érdekében elindítják azt felkészülési versenyeken is.

Bővebben...

 

Elszalasztott Hyundai lehetőség, Adamo bosszús

Andrea Adamo igencsak kikelt magából, mondván a Hyundai rali világbajnoki csapatának nem szabad a továbbiakban a riválisok botlására várnia. Az alakulat vezetője a Deutschland Rallye-t elszalasztott lehetőségnek tartja.

Bővebben...

 

Gyorshajtó ralisok

Komoly büntetésekben részesültek a Deutschland Rallye renitens versenyzői, akik nem csak a gyorsasági szakaszokon, de azon kívül is száguldoztak a hétvége folyamán.


Bővebben...

 

A WRC-k hátsó szárnyainak méret- és formaproblémája

Amint az autohebdo.fr, az autosport.com és a rallye-magazin.de is beszámolt róla a hét elején, úgy tűnik, probléma van a jelenlegi WRC-k hátsó szárnyainak méretével és/vagy homologizációjával a szabályok tekintetében (melyek 2017-ből erednek). A probléma oka abból ered, hogy az egyik rali világbajnoki csapat (a Citroen) kérdést tett fel az FIA-nak, hogy tisztázzák a szabályokat, mielőtt új kivitelű hátsó szárnyat vetnek be.

 

Bővebben...

 

Rajtszámok, és ami mögöttük van

A rali világbajnokság egyéni küzdelmeinek létezése, azaz 1979 óta a 2019-es szezon az első, amikor a gyári pilóták saját rajtszámot választhatnak maguknak, ezzel jobban megjelenhet a személyiségük, valamint a promóciót is segíti az állandó számozás.

Bővebben...

 

Egy hónapot úton, avagy: Irány az aranyért és vissza

Csaknem úgy hangzik ez, mint egy kalózút. A Skoda Motorsport csapata hosszú európai útra indult, hogy diadalmaskodva, arany és ezüst kupákkal térhessen haza. A rajongók számára néhány napos kalandozást jelent minden verseny, a szerelők, mérnökök és a többi csapattag számára azonban egy jóval nagyobb kihívás ez.

Bővebben...