A rali világbajnokság csapatai részéről az érződik – és ez nem kritikaként hangzik el –, hogy küszködnek azzal, hogy megértsék és a lehető legtöbbet hozzák ki a Pirelli abroncsaiból.
Chris Williams az M-Sport ralis főtervezője, Loriaux máshol kap szerepet
Annak ellenére, hogy a Hyundai-nál tanácsadói szerepet fog betölteni a Rally1-es versenyautó fejlesztése során, Christian Loriaux nem fordít hátat az M-Sportnak sem.
Sebastien Ogier azt mondja, a Toyota GAZOO Racing ralicsapatának tempót kell találnia a rali világbajnokság következő fordulójára, a június első hétvégéjén megrendezésre kerülő Szardínia Rally-ra.
Az M-Sport első hibrid tesztje Matthew Wilson szemszögéből
Április 27-én az M-Sport történelmet írt, mikor Barcelonától északra először futtatott egy Rally1-es besorolású autót, amiben már ténylegesen benne volt a hibrid rendszer is. A Ford Fiesta volánja mögött Matthew Wilson ült.
Május 3-tól külsős technikai tanácsadóként tevékenykedik a Hyundai Motorsportnál Christian Loriaux, az M-Sportot csaknem két évtizeden át szolgáló mérnök.
A lágy gumi lehet a Portugál Rally legkeményebb kihívása
Kétfajta Pirelli áll a versenyzők rendelkezésére a rali világbajnokság 2021-es szezonjának negyedik viadalán, a választás azonban nem rejt olyan széles lehetőségeket, mint azt a főszereplők szeretnék.
A Hyundai Motorsport május első napjaiban adta hírül, hogy Ott Tanak és Thierry Neuville a Rally1-es korszak kezdetén is a csapat tagja marad a rali világbajnokságon. 2019 világbajnoka, Tanak a DirtFish-nek írt a döntés hátteréről.