Get Adobe Flash player

A világverő 205 T16 E2

A 205 T16  Evo 2 elődjéhez képest teljesen megújult, motorja a nagyobb turbófeltöltőnek köszönhetően száz lóerővel nagyobb, szám szerint 450 lóerős teljesítmény leadására volt képes. Az autó a leszorítóerő növelése érdekében hatalmas szárnyakat kapott és súlyát is csökkentették 30 kilogrammal.

Bővebben...

 

T16: sikerek a Dakaron és a Pikes Peak-en is

A Peugeot a rali világbajnokság után tovább aratott a T16-tal.

 

Bővebben...

 

A Polski Fiat rövid ralitörténete

Nagyszerű sikereket ért el, majd botrányos körülmények között búcsúzott: Polski Fiat 125


Bővebben...

 

Kanyik Antal és a Polonez

Idősebb Kanyik Antal két évet versenyzett a lengyel gyár B csoportos raliautójával, Nála autentikusabb ember aligha akad kis hazánkban a típust illetően. Őt kértem meg, mutassa be ezt a ritka és különleges versenyautót.

Bővebben...

 

Polonezek innen-onnan

Polonezek, kísérleti példányok, magyar autók


Bővebben...

 

A Porsche története

Gondolná a kedves Olvasó, hogy a rali világbajnokság 1973 óta íródó történetében a Porsche mindössze két futamgyőzelmet aratott? No, de ennyivel nem intézhetjük el stuttgarti márka ralisportban betöltött szerepét...

Bővebben...

 

A gruppe 5 egyeduralkodója

A Porsche 935 története

 

Bővebben...

 

Baby Porsche

A divízió 2-es Porsche 935 története

 

Bővebben...

 

Bálna a versenypályán

A Porsche csúcsváltozata: 935 Moby Dick


Bővebben...

 

A Kremer Porschék

A Porsche a ’70-es években uralta a gran turismo szériákat, de a Kremer fivérek hittek abban, hogy a gyári építésű kocsikon is lehet javítani.

Bővebben...