Get Adobe Flash player

A Renault első lépései a raliban…

… és az első Gordini modell

 

Bővebben...

 

Egy újabb Gordini: Renault 12

A típus az Alpine A110 árnyékában futott, de magyar szempontból jelentős sikert aratott.

 

Bővebben...

 

Az első világbajnok: Renault Alpine A110

Az Alpine gyár története és az első világbajnok autó.


Bővebben...

 

A magyar Renault Alpine

Az 1974-es év folyamán Magyarországra is érkezett egy Renault Alpine A110, melyet az évek során több versenyzőnek is volt szerencséje hajtani.

 

Bővebben...

 

Az Alpine vetélytársa: Renault 17 Gordini

A Renault az Alpine A110 fényes sikereit csúcsán, az első világbajnokság megnyerése után rögtön új kihívást keresett. Az Alpine versenyrészlegében az R17-et fogták tuningra, hogy az európai versenyeket vegyék célba és népszerűsítsék a modellt.

Bővebben...

 

Dögös, de sikertelen: Renault Alpine A310

Francia bajnokságot nyert, járt Magyarországon, de a VB-n nem bizonyíthatott.

 

Bővebben...

 

Renault 5 Alpine – egy sikeres kisautó

A Renault versenyosztályának programja szerint a kisautó váltotta a nem túl sikeres Alpine A310-et.


Bővebben...

 

A legendás Renault 5 Turbo

A raliszakaszokon mutatott varázslat és a versenypályákon történő virtuózítás miatt a Renault 5 Turbo még 30 évvel az első példányok megjelenése után is egy kivételes jármű.

 

Bővebben...

 

A Saab sikerei és az első turbómotoros győzelem

A Saab autóit egyedi kialakítás, raliban elért eredményeit sikerek jellemzik.

 

Bővebben...

 

Seat - a Fiat árnyékában

A Seat autógyárat a spanyol állam azzal a céllal alapította 1950-ben a Fiat segítségével, hogy a második világháborút követően fellendítsék hazájuk gazdaságát.

Bővebben...