Get Adobe Flash player

Audik a ’80-as évek második feléből

A 80, a 200 és a Coupé története


Bővebben...

 

Az Audi 90 és Coupé S2

Bár mindkét típus ritka volt a nagyvilág gyorsasági szakaszain, a 90-est és az S2-t is láthatta a magyar közönség.

 

Bővebben...

 

Pályagép és raliautó egyben: BMW M3

A BMW Motorsport osztálya az M3-ast a Mercedes E190 2,3-16 ellenfeléül szánta, céljuk egy könnyű, ugyanakkor nagy teljesítménnyel rendelkező autó talpra állítása volt.


Bővebben...

 

Az A csoport meghódítója: Lancia Delta

A B csoportot követő időszak legelején egyedül a Lancia rendelkezett igazán alkalmas technikával a Delta HF 4WD „személyében”.


Bővebben...

 

Ikon a raliban: Delta Integrale

A Lancia az 1988-as idény folyamán vetette be minden idők legsikeresebb típusát, a Lancia Delta Integralét.


Bővebben...

 

Új, de minek?

A 16 szelepes Lancia

Bővebben...

 

Sikeres, de nem verhetetlen

A 16 szelepes Lancia Delta Integrale


Bővebben...

 

Lancia Delta HF Integrale

A Lancia gyár az 1991-es szezon végén hivatalosan visszavonult a rali világbajnokságról, a következő szezonban azonban egy teljesen új fejlesztéssel rukkoltak elő.

 

Bővebben...

 

A HF Integrale felemás szereplése

Az 1992-es esztendőre a Lancia továbbfejlesztette a Deltát, az Evoluzione verzió Monte-Carlóban debütált.


Bővebben...

 

Lancia Delták Magyarországon

Hazánkba 1987-től kezdtek el beszállingózni a Lancia Delták különböző típusai. Pár év alatt aztán a 4WD-k és Integralék adták a széria mezőny legmagasabb géposztályának, az akkori N/5-6-nak a nagy részét. A csoportos Deltából azonban kevés futott az országban.

Bővebben...