Get Adobe Flash player

Az Opel A csoportos gépei

A Kadett, a Corsa és a Calibrák különböző típusai a gyorsasági szakaszokon.


Bővebben...

 

Az első F2-es világbajnok

Az Opel Astra egymás után háromszor bizonyult a legjobb Formula 2000-es autónak, mégiscsak egyszeres bajnoknak mondhatja magát.

 

Bővebben...

 

Az A csoportos Mercedes 190E

A német autógyár a 450 SLC 5.0 utódjának szánta a 190E-t, de máshogy alakult a történet.


Bővebben...

 

A Toyota első próbálkozása az A csoportban

A Toyota Supra rövid története

 

Bővebben...

 

Sainz és a Toyota meghódítja a világot

Az A csoportos Toyota Celica ST165 az 1988-as Korzika Rally-n mutatkozott be, csaknem másfél évvel az új éra megkezdését követően.

 

Bővebben...

 

Celica ST185, a legsikeresebb Toyota

Három idény, három egyéni és két márkavilágbajnoki cím. Kell ennél több egy raliautótól?


Bővebben...

 

Toyota Celica ST205

A Toyota bemutatta a legújabb generációs Celicára épülő, ST205-ös raliautóját, mellyel az ez évi rali világbajnokság futamait célozzák meg. Martin Holmes vette szemügyre a technikát.


Bővebben...

 

A botrányhős Celica

Mindössze harminc hónappal az ST185 bemutatása után a Toyota a Celica egy újabb zászlóshajójával, a köznyelv által csak GT-Four-nak mondott ST205-tel rukkolt elő.

Bővebben...

 

A Toyota illegális turbója

A rali világbajnokság történetének egyik legnagyobb botránya a Toyota 1995-ös esete.


Bővebben...

 

Toyota Celicák a magyar pályákon

Hosszú időnek kellett eltelnie ahhoz, hogy a világbajnokságon sikert sikerre halmozó Toyota Celicák Magyarországon is „letegyék keréknyomukat”.


Bővebben...