Get Adobe Flash player

Út az 1,6-os WRC-kig

„A szándékok szerint a következő generációs autók teljesítménye csökken, mindemellett egy turbófeltöltőt kapnak a Szuper 2000-es autók” – mondta el 2008 áprilisában Morrie Chandler, az FIA rali bizottságának akkori elnöke a World Rally Car-okkal kapcsolatos terveikről.

Bővebben...

 

Az FIA nyilvánosságra hozta a 2011-es WRC szabályokat

Hosszúra nyúlt titkolózás után az FIA az autógyárakkal történt egyeztetés nélkül hozta nyilvánosságra az új raliautókra a 2011-es évtől vonatkozó szabályokat.


Bővebben...

 

Az új korszak WRC-i

Technikai szabályok 2011-től

 

Bővebben...

 

Közelről, s távolról

Mi a különbség a Citroen, a Ford és a MINI WRC-je között?

 

Bővebben...

 

WRC koncepciók

Képek a Kia Rio és a Lancia Ypsilon WRC-ről

 

Bővebben...

 

Thierry Neuville WRC összehasonlítása

Thierry Neuville az elmúlt három esztendőben három különböző típusú World Rally Car-t is kipróbálhatott. A belga pilóta arra vállalkozott, hogy összehasonlítja ezeket.

 

Bővebben...

 

A csapatok készülnek 2015-re

Nagy változásokon esnek át a World Rally Car-ok a 2015-ös szezonra

 

Bővebben...

 

Sainz: A legnagyobb változás a felfüggesztés

Carlos Sainz szerint a mostani csúcskategóriás raliautók vezetése könnyebb feladat, mint amilyen régen volt ez, köszönhetően a fejlett felfüggesztésnek.

 

Bővebben...

 

A Hyundai és Volkswagen hajtásgondjai

A Hyundai azonnali módosítást végez az i20 WRC erőátviteli rendszerén Thierry Neuville Svéd Rally-n tapasztalt gondjai miatt, a Volkswagen ugyanakkor nem tudja beazonosítani, mi okozta Jari-Matti Latvala Polo WRC-jének problémáját.

Bővebben...

 

A Citroen leleplezte a 2011-es DS3 WRC-t

A rali csúcskategóriájában továbbra is részt vevő Citroen Racing bemutatta új, DS3 WRC-jét.

 

Bővebben...