Get Adobe Flash player

Az R5 belülről

Az FIA nemzetközi versenyeken alkalmazott kategória besorolásának racionalizálási programja az utolsó lépéssel lezárult. Karl-Heinz Goldsteint Martin Holmes kérdezte az R5-ös kategóriáról

 

Bővebben...

 

R5-ös vita a súlyhatáron

Úgy hírlik, az FIA az M-Sport javaslatára emelte meg az R5-ös autók súlyhatárát, mivel a Malcolm Wilson vezette alakulat szerint az ajánlott költségsapkával nem lehet elérni az 1200 kilogrammos értéket.

Bővebben...

 

Nem homológ olajpumpák

Harmincezer eurós büntetéssel sújtották a Skoda Motorsport csapatát a Brit Rally-t követően, miután a Pontus Tidemandot WRC 2-es győzelemhez segítő Fabia R5-ös olajpumpája nem felelt meg a homologizációs lapon foglaltaknak.

Bővebben...

 

Műszaki adatok: Citroen DS3 R5

A Citroen első R5-ös autójának műszaki adatai


Bővebben...

 

Hírek: Citroen DS3 R5

A Citroen DS3 R5 történetével kapcsolatos hírek, információk

 

Bővebben...

 

Korán bemutatkozott a Citroen R5-ös autója

Az újságírók és a szakma legnagyobb meglepetésére a Portugál Rally előestéjén, a Citroen Top Driver sorozat bemutatkozása alkalmával a Citroen Racing leleplezte a DS3 eddig titokként kezelt R5-ös demo változatát.

Bővebben...

 

Készülőben egy Citroen DS3 R5

Az utóbbi hetekben jó néhány csapat mutatott meg fotókat épülőben lévő versenyautójáról.

 

Bővebben...

 

Benoit Nogier mesél az R5-ös Citroen projektjéről

Féléves huzavona után a PSA csoport R5-ös autói közül megjelent a Citroen is a színen, és megkezdődtek az ügyfelek felé történő kiszállítások is.

Bővebben...

 

Továbbfejlesztették a Citroen DS3 R5-öt

Két évvel a bemutatkozását követően a Citroen Racing kiadja a DS3 R5-ös modelljének Evo változatát. A módosított alkatrészek április 18-tól lesznek elérhetőek.

Bővebben...

 

A Citroen vadonatúj R5-ös autót fejleszt

A Citroen az első gyártó, mely a második versenygépét fejleszti az R5-ös szabályok szerint. A C3 R5 összességében a homologizációval rendelkező hatodik autó lehet kategóriájában.

Bővebben...