Get Adobe Flash player

Kétéves fejlesztés, tízezer kilométer teszt

Versenymérnökként négy címig vezette a rali világbajnokságon Sebastien Ogier-t 2013 és 2016 között, manapság pedig a Polo GTI R5-ösért felelős projektvezetőként dolgozik a Volkswagen Motorsportnál Gerard Jan de Jongh.

Bővebben...

 

Polo GTI R5: ügyfélautó győztes génekkel

Az FIA R5-ös kategóriájú raliautókra vonatkozó előírásai komoly megkötést jelentenek a mérnöki kreativitásra, ezzel együtt van lehetőség az ötletek kibontakoztatására.

Bővebben...

 

Technikai áttekintésen a Polo GTI R5

A Volkswagen legutóbbi raliprojektjének végeredménye, a Polo GTI R5 2018. szeptember 1-én került homologizálásra, versenykörülmények között pedig a Katalán Rally-n mutatkozott be. A verseny jól sikerült az újdonság számára.

Bővebben...

 

Súlyos Polo probléma

Rémálomszerű dolgot tapasztalhattak meg a Volkswagen Polo GTI R5 pilótái az utóbbi hetekben, fejtörést okozva a Volkswagen Motorsportnak is.


Bővebben...

 

A Polo R5-ösök sorozatos tűzesetei

A Volkswagen Motorsport tűzvizsgáló szakembereket alkalmazott, hogy segítsenek beazonosítani az okot, hogy miért gyulladtak ki sorozatban a Volkswagen Polo GTI R5-ösök.


Bővebben...

 

Gryazin első tapasztalatai az R5-ös Polóval

Nikolay Gryazin az utóbbi években Skoda Fabia R5-tel versenyzett, a cseh típussal lett 2018-ban a rali Európa-bajnokság második helyezettje és nyerte meg a sorozat U28-as kategóriáját, 2019-ben a Nova Gorica Rally-n azonban kipróbálta a Volkswagen Polo GTI R5-öt.

Bővebben...