Get Adobe Flash player

Kínai menü

A Volkswagen Golf SCRC technikája

 

Bővebben...

 

A nagyszerű Mitsubishi

Alexey Lukyanuk pompás győzelmet aratott az Európa-bajnoki sorozatba tartozó Észt Rally-n N csoportos Mitsubishi Lancer Exo X-esével, egy nyolc éve tervezett géppel.

Bővebben...

 

Amikor három henger is elég volt

A régi Saab raliautók sosem passzoltak a végtelenül letisztult és végtelenül kifogástalan svéd gondolkodásmódba, ugyanakkor nagy különlegességeknek számítottak akkoriban.

Bővebben...

 

Mexikó kihívása

A Mexikó Rally legnagyobb kihívása a nagy tengerszint feletti magasság. A mezőny 2752 méteres magasságba is felkapaszkodik, ami jóval fentebb van, mint bármelyik másik szakasz a világon, ami helyt ad a rali világbajnokságnak.

Bővebben...

 

Kontrol – megfelelő költségen

A raliautók fékrendszereinek speciális követelményei


Bővebben...

 

Tech Talk

A rally-eMag World Rally Car-okról szóló technikai anyagai


Bővebben...

 

Hírek: Volkswagen Golf SCRC

A Volkswagen Golf SCRC történetével kapcsolatos hírek, információk

 

Bővebben...

 

Hogyan készülnek a Reiger rugóstagok?

Videó a Reiger rugóstagok gyártásáról

 

Bővebben...

 

Átkelni a vízátfolyásokon

Hogyan kelnek át a raliversenyzők a patakokon anélkül, hogy tönkretennék autójukat?


Bővebben...

 

Fiesta bepillantó

A Ford Fiesta rövid idő alatt vált a ralisport egyik legmeghatározóbb alakjává. Az Autotek Company vezetője, Ken Skidmore mesél a különböző modellek versenyeztetésével kapcsolatban érdekességeket.

 

Bővebben...