Get Adobe Flash player

Kényelmesebb, jobb overál a Sparcótól

A Mexikó Rally-tól kezdődően az M-Sport párosai a Sparco legújabb overálját fogja használni. A forradalmi öltözék hároméves kutató- és fejlesztőmunka eredménye.

 

Bővebben...

 

Hírek Ford Fiesta R5+

A Ford Fiesta R5+ történetével kapcsolatos hírek, információk

 

Bővebben...

 

Csúsznak a francia homologizációk

Cedric Robert nem vett részt a Francia Rallye-n, mivel késik a homologizációja annak az autónak, amivel rajthoz szeretett volna állni.

 

Bővebben...

 

A raliautók sorsa

A rali világbajnokság természete szép lassan változik, különösképpen abban, hogy technikailag semmi új nem történik.

 

Bővebben...

 

Xtrac hajtásrendszerek

Sebességváltók, differenciálművek

 

Bővebben...

 

Műszaki bemutató Tom Coroneltől

A túraautó világbajnokság neves versenyzője, Tom Coronel technikai bepillantói

 

Bővebben...

 

LED-es lámpasor

A LED technológia csaknem kétszeres hatékonyságot biztosít a korábbi csúcstechnológiához, a nagyteljesítményű kisülőlámpákhoz képest.

 

Bővebben...

 

Élet egy Escortban

David Stokes immár több mint negyven éve ralizik hátsókerékhajtású Ford Escortokkal és nem érzi azt, hogy abba kellene ezt hagynia.

 

Bővebben...

 

Egy raliautó élete bevetésen

A murvás ralifutamok mindig is jobban igénybe veszik a versenyautókat, mint az aszfaltos talajon megrendezésre kerülő viadalok. Az autók felkészítése precíz odafigyelést kíván, a versenyzőknek pedig fokozott figyelemmel kell teljesíteniük az ilyen versenyeket.

Bővebben...

 

A fék, ami több mint fék

A WRC-k erőátvitele 2011-től teljesen mechanikus, a szabályok előírják, hogy központi differenciálmű sem lehet ezekben az autókban.

Bővebben...