Get Adobe Flash player

GEM üzemanyag

Egy fenntartható versenyüzemanyag!

 

Bővebben...

 

Rampf: ez fáj egy mérnöknek

Willy Rampf az Akropolisz Rally második napjának reggelén vegyes érzelmekkel érkezett vissza a szervizparkba.

Bővebben...

 

Fejlesztések a Prodrive-tól

A brit cég technikai fejlesztései

 

Bővebben...

 

Súlyos kérdések

A modern raliautók sikere nem „csak” azon múlik manapság, hogy kinek van kitűnő motorja vagy felfüggesztése. Az egész csomagnak a legjobbnak kell lenni, beleértve a súlyozást is.

 

Bővebben...

 

Loeb és a Peugeot a Pikes Peak-en

Sebastien Loeb szerződést kötött a Peugeot-val, így részt vesz idén a híres Pikes Peak hegyi felfutón, ahová hosszú évek után tér vissza a francia gyár.

Bővebben...

 

Hírek: Ford Fiesta S2400

A Ford Fiesta S2400 történetével kapcsolatos hírek, információk

 

Bővebben...

 

Az R5 a többiek ellen

Az R5 a jövő, derül ki az FIA képviselőinek nyilatkozataiból. De kérdés, mire lesznek jók ezek a kocsik? 

Bővebben...

 

Nyomonkövetés és időmérés az S1T-vel

Ha valaki azt gondolná, a rali világbajnokságon Sebastien Loeb a leggyorsabb, téved! Ráadásul nagyon nagyot.


Bővebben...

 

Technikai szabálymódosítások

Az FIA technikai szabályrendszerének változásai

 

Bővebben...

 

MAFC Autósport Technikai Szabadegyetem – Bári Gergely

A MAFC Autósport által rendezett Technikai Szabadegyetemen Bári Gergely, a Zengő Motorsport versenymérnöke versenyautó futóművekről tartott előadást.

 

Bővebben...