Get Adobe Flash player

Élet egy Escortban

David Stokes immár több mint negyven éve ralizik hátsókerékhajtású Ford Escortokkal és nem érzi azt, hogy abba kellene ezt hagynia.

 

Bővebben...

 

Egy raliautó élete bevetésen

A murvás ralifutamok mindig is jobban igénybe veszik a versenyautókat, mint az aszfaltos talajon megrendezésre kerülő viadalok. Az autók felkészítése precíz odafigyelést kíván, a versenyzőknek pedig fokozott figyelemmel kell teljesíteniük az ilyen versenyeket.

Bővebben...

 

A fék, ami több mint fék

A WRC-k erőátvitele 2011-től teljesen mechanikus, a szabályok előírják, hogy központi differenciálmű sem lehet ezekben az autókban.

Bővebben...

 

GEM üzemanyag

Egy fenntartható versenyüzemanyag!

 

Bővebben...

 

Rampf: ez fáj egy mérnöknek

Willy Rampf az Akropolisz Rally második napjának reggelén vegyes érzelmekkel érkezett vissza a szervizparkba.

Bővebben...

 

Fejlesztések a Prodrive-tól

A brit cég technikai fejlesztései

 

Bővebben...

 

Súlyos kérdések

A modern raliautók sikere nem „csak” azon múlik manapság, hogy kinek van kitűnő motorja vagy felfüggesztése. Az egész csomagnak a legjobbnak kell lenni, beleértve a súlyozást is.

 

Bővebben...

 

Loeb és a Peugeot a Pikes Peak-en

Sebastien Loeb szerződést kötött a Peugeot-val, így részt vesz idén a híres Pikes Peak hegyi felfutón, ahová hosszú évek után tér vissza a francia gyár.

Bővebben...

 

Hírek: Ford Fiesta S2400

A Ford Fiesta S2400 történetével kapcsolatos hírek, információk

 

Bővebben...

 

Az R5 a többiek ellen

Az R5 a jövő, derül ki az FIA képviselőinek nyilatkozataiból. De kérdés, mire lesznek jók ezek a kocsik? 

Bővebben...