Get Adobe Flash player

Egy bajnokság margójára

Az ORB N-es, S2000-es csatája


Bővebben...

 

Latvala: túlterhelődött az agyam

Jari-Matti Latvala huszonnegyedik születésnapja emlékezetesen alakult, de a finn versenyző valószínűleg nem így képzelte azt.

 

Bővebben...

 

Látogatás a Skoda Múzeumban

A világon mindössze négy autógyártó büszkélkedhet azzal, hogy tradíciója 100 évnél is távolabbra nyúlik vissza. Ezek közül a Skoda az egyik. A Mladá Boleslav-i Skoda Auto Múzeumban ezt az 1895 óta íródó történetet követhetjük figyelemmel.

Bővebben...

 

Millió dolláros álmok

Magunknak tudni egy Subaru World Rally Car-t nem is annyira valószínűtlen, mint ahogyan gondolnánk...

 

Bővebben...

 

A világ legügyesebb utasa?

Mikko Hirvonen navigátora, Jarmo Lehtinen mesélt a 2008-as Finn Rally idején arról, milyen érzés is őrült módjára keresztülszáguldani a finnországi erdőkön utasként, ahol az átlagsebesség minden egyes gyorsasági szakaszon 120 kilométer/óra körül van…

Bővebben...

 

A Clark-Smith saga

Azzal kezdődött minden, hogy Luis Perez Companc a pályabejárás első napját követően úgy döntött, nem marad a versenyre.

Bővebben...

 

Miért mentek jól a Subaruk Mexikóban?

A Prodrive csapat Subarui a Mexikó Rally-n mindig is jó teljesítményt nyújtottak. 2005-ben Petter Solberg megnyerte a viadalt, és a többi subarus évében is vezette a versenyt.


Bővebben...

 

Amikor Ogier megjelent a nagyszínpadon

Március 2. egy nagyon fontos dátum a rali világbajnokság történetében. Még 2008-ban történt, hogy egy 24 esztendős pilóta ezen a napon a Mexikó Rally-n megnyerte a junior világbajnokság futamának értékelését.

Bővebben...

 

Mikor egy német tehén alakította a 2007-es világbajnokság kimenetelét

A 2007-es Deutschland Rallye utolsó szakasz előtt Marcus Grönholm jó úton volt afelé, hogy minimalizálja a károkat a világbajnoki címért folytatott versengést illetően.


Bővebben...

 

Egy mountain bike… tényleg?

Mikor nem hegyikerékpár egy hegyikerékpár? A válasz: amikor az egy enduro motor.

 

Bővebben...