Get Adobe Flash player

Egy mountain bike… tényleg?

Mikor nem hegyikerékpár egy hegyikerékpár? A válasz: amikor az egy enduro motor.

 

Bővebben...

 

Hógolyók a Montén

Matthew Wilson tinédzser volt még, amikor 2006-ban, harmadik világbajnoki futamán, a Monte-Carlo Rallye-n elindult. Az összetett értékelés tizenötödik helyén ért célba, de van egy különös emléke a futamról.

Bővebben...

 

Mikor McRae majdnem második lett egy Skodával

Néhány alkalommal életre kel a mese. Vagy majdnem. Az egyik ilyen alkalom a 2005-ös Ausztrál Rally volt.

 

Bővebben...

 

Klasszikus ausztrál akció a vörös murván

A világbajnokság, ahogyan az előző esztendőben is, jóval az szezonzáró előtt eldőlt már, természetesen Sebastien Loeb javára. A francia persze ezt a versenyt is vezette. De nem ment minden a maga módján.

 

Bővebben...

 

Amikor Loeb Le Mans-ban tündökölt

Egy délután otthon játszott PlayStation-jével, amikor kipattant az ötlet…

 

Bővebben...

 

Amikor a Citroen kiszállt egy évre

A 2004-es szezon végén kellemetlen hírek kavarták fel a rali világbajnokságot, ezek arról szóltak, hogy a Citroen és a testvérmárka, a Peugeot is befejezi tevékenységét a következő idényt követően a ralisport legmagasabb kategóriájában.

Bővebben...

 

Loeb bosszúja

Sebastien Loeb a 2003-as elbukott lehetőség után 2004-ben szerezte meg első rali világbajnoki címét. A francia pilóta emlékszik vissza első világbajnoki koronájára.

Bővebben...

 

2004: egy emlékezetes Deutschland Rallye

A 2004-es rali világbajnokság német fordulója drámai versenyt hozott.

 

Bővebben...

 

Solberg mexikói bánata

A Mexikó Rally 2004-ben került be a világbajnokság vérkeringésébe, és rögtön egy drámával indult, amikor Petter Solberg egy potenciális győzelmi lehetőséget bukott el egy apró műszaki malőr miatt.


Bővebben...

 

A siker titka Németországban

Sebastien Loeb jól szerepelt minden helyszínen, ahol rali világbajnoki pályafutása során rajthoz állt, a Deutschland Rallye azonban kiemelkedően sikeresnek bizonyult számára.


Bővebben...