Nem egy megszokott dolog, hogy egy új modell abszolút futamgyőzelmet arasson első világbajnoki futamán. Mindössze néhány autónak adatott ez meg, általában olyan típusoknak, amik a ralisportban nagy tapasztalatokkal rendelkező márkák szülöttei. Az 1987-es Korzika Rally-n azonban a sportágban eléggé zöldfülűnek számító BMW-vel is hasonló történt.
Carlos Sainz pályaversenyzőként kezdte karrierjét, de ez nem amiatt történt, mert annyira szerette a zárt körpályákat, sokkal inkább azért, mert ez volt az egyetlen útja, hogy versenyezni tudott, mielőtt megszerezte a jogosítványt.
Túl voltak a toszkán szakaszokon, már csak a liguriai gyorsaságik vártak az 1986-os Sanremo Rallye mezőnyére. A verseny szoros volt, Miki Biasion vezetett Lanciájával...
Az Audi utolsó B csoportos autója a félelmetes Quattro E2 volt. Az 1985-ös 1000 Tó Rally-n a feltüzelt Hannu Mikkola hatalmas sebességgel robogott az ingolstadtiak szárnyas gépével az E63-as úton Ouninpohja felé.
1985. július 31-én Ari Vatanen rémületes balesetet élt át az Argentin Rally-n, mely nem egészen három hónappal azt követően következett be, hogy Korzikán felborult.
Az 1985-ös Tour de Corse-ot Jean Ragnotti nyerte egy Renault 5 Maxival. A mediterrán szigeten aratott siker volt ennek a párosításnak az utolsó győzelme, mindez azon a versenyen történt, ahol az olasz Attilio Bettega halálos balesetet szenvedett.