Az október 1-i homologizációt követően felfrissített autóval jelent meg a Hyundai a Katalán Rally-n. Az i20 WRC számos változtatáson esett át, az alzenaui gárda ugyanakkor nem mindegyik autóját szerelte fel a módosításokkal.
A Hyundai Motorsport az i20 Coupe WRC ugyanazon specifikációjával kezdte a 2018-as rali világbajnokságot, mint ahogyan Thierry Neuville autójával befejezték az előző idényt.
A Hyundai rali világbajnoki csapata borzasztó hétvégét teljesített Finnországban, csupán Hayden Paddon negyedik helye és a legközelebbi rivális, az M-Sport ugyancsak gyenge szereplése enyhítette fájdalmaikat.
Komoly szezon közbeni fejlesztést tervez a Hyundai az i20 Coupe WRC-n azért, hogy tartani tudja a lépést az idei világbajnokságot erősen kezdő riválisaival, a Toyotával és Citroennel.
Itt a kipufogó, hol a kipufogó – avagy a csőbe húzott újságíró esete
Míg a vetélytársak a középen történő kivezetésre voksoltak, a Hyundai Motorsport a 2017-es szezonra úgy homologizálta le az i20 Coupe WRC-t, hogy annak kipufogója a diffúzor jobb oldalában végződött.
Módosított hátsó szárnyat és első sárvédőket tesztelt i20 Coupe WRC-jén a Hyundai a rali világbajnokság soron következő fordulója, a Mexikó Rally előtt.