Get Adobe Flash player

A Szuper 1600-as autók technikai előírásai

Az FIA-nak a rettentően drága és elektronikailag igencsak bonyolult kétliteres Kit-Car-ok háttérbe szorulását követően egy olcsóbb formula létrehozása lebegett a szeme előtt.

Bővebben...

 

Citroen Saxo S1600

Akkor, amikor az FIA kihirdette a Szuper 1600-as kategória életbe lépését, a Citroen találta magát a legkényelmesebb helyzetben.

Bővebben...

 

Fiat Punto S1600

A Fiat az 1998-tól fejlesztett, de versenyengedéllyel csak 2000-től rendelkező Kit-Car-jából készítette el az új, Szuper 1600-as trendnek megfelelő raliautóját.

Bővebben...

 

Fiat Punto Abarth S1600

A Fiat sportosztálya 2004-re jelentősen átdolgozta a Punto S1600-ot. A modellfrissítésen átesett utcai karosszériát agresszívebb spoilerekkel látták el, módosítottak a hátsó fékeken és az előző modell túlsúlyából is le tudtak végre faragni.

Bővebben...

 

Fiat Palio S1600

Bár a Fiat a rali világbajnokság junior sorozatában a Puntóval képviseltette magát, egy másik modelljéből is készült Szuper 1600-as autó.


Bővebben...

 

Ford Puma S1600

A Szuper 1600-as mezőny kétségkívül legcsinosabb autója, a Ford Puma a modell korábban megjelent Kit-Car változatából származott.


Bővebben...

 

Ford Fiesta S1600

A Puma sikertelen szereplését nem hagyta annyiban a Ford, és újabb kísérletbe kezdett, hogy meghódítsa a junior világbajnokságot.


Bővebben...

 

Peugeot 206 XS S1600

A Peugeot jelentős tapasztalatokkal rendelkezett az elsőkerékhajtásos, szívómotoros raliautók terén, a rali világbajnokságon pedig szárnyalt a 206 WRC-vel, amikor az FIA létrehozta a Szuper 1600-as kategóriát.

Bővebben...