Get Adobe Flash player

A korzikai gumistratégia

Kulcsfontosságú tényező lehet a 2017-es Tour de Corse-on a gumistratégia, így a világbajnokság negyedik fordulója előtt az M-Sport guruja, George Black nyújtott bepillantást a fekete mágiával kapcsolatos részletekbe.

Bővebben...

 

A tapadás számlájára

A ralivilág gumiabroncsainak tervezési, gyártási és beállítási komplexitása

 

Bővebben...

 

A szöges gumik gyorsulása

A Volkswagen Motorsport figyelemreméltó összehasonlító adatokat tett közzé gumiabroncsaival kapcsolatban.

Bővebben...

 

Gumik keresztben felszerelve

A Monte-Carlo Rallye-n gyakran megesik, hogy a párosok két téli gumival és két – általában – szuperlágy „slick” abronccsal hagyják el a szervizparkot, a csomagtartóban pedig visznek magukkal két, szögekkel ellátott hógumit.

Bővebben...

 

A Hankook ralis tervei

A koreai gumióriás, a Hankook teljesen más megközelítéssel érkezett a rali világbajnokságra, mint a másik három gyártó.

Bővebben...

 

A Svéd Rally szöges gumijai

A Svéd Rally az egyetlen futam a világbajnokság naptárában, mely teljes egészében havon és jégen zajlik.

 

Bővebben...

 

Gumiháború 2014-ben?

A Finn Rally-n történt bejelentést, miszerint a 2014-es rali világbajnokságon nem kevesebb, mint négy gumigyártó lesz jelen, követően a legnagyobb kérdés, hogy ez egyben a 2008-ig, az egybeszállítós rendszer bevezetéséig látott gumiháború visszatérését is jelenti-e?

Bővebben...

 

Fekete művészet

A rali világbajnokság gumijai

 

Bővebben...

 

Új szöges gumik

A 2013-as Svéd Rally-ra, az esztendő egyetlen teljes egészében havon és jégen zajló versenyére a rali világbajnokság mindkét hivatalos gumibeszállítója, a Michelin és a DMACK is új típusú szöges abroncsokkal érkezett.

Bővebben...

 

Kontrollált gumigondok

Anno a rali világbajnokság versenyzői csaknem korlátlan számú gumitípusból választhattak, azokat kedvükre továbbvágathatták a körülményeknek megfelelően. A helyzet azóta nagyot változott, ugyanakkor nem lett egyszerűbb.

Bővebben...