Get Adobe Flash player

Górcső alatt a rali világbajnokság gumiabroncsai

A 2018-as rali világbajnoki szezon a derekánál tart, érdemes megvizsgálni a sorozatban teljesítő abroncsokkal kapcsolatos új dolgokat, már csak azért is, mert a Szardínia Rally-n MRF személyében megjelent egy új gyártó is.

Bővebben...

 

Gumikezelés 2017-ben

Van-e hatása az új, 2017-es World Rally Car-oknak a gumikopásra? George Black gumimérnök adott erről felvilágosítást a 2017-es Katalán Rally hétvégéjén.


Bővebben...

 

A korzikai gumistratégia

Kulcsfontosságú tényező lehet a 2017-es Tour de Corse-on a gumistratégia, így a világbajnokság negyedik fordulója előtt az M-Sport guruja, George Black nyújtott bepillantást a fekete mágiával kapcsolatos részletekbe.

Bővebben...

 

A tapadás számlájára

A ralivilág gumiabroncsainak tervezési, gyártási és beállítási komplexitása

 

Bővebben...

 

A szöges gumik gyorsulása

A Volkswagen Motorsport figyelemreméltó összehasonlító adatokat tett közzé gumiabroncsaival kapcsolatban.

Bővebben...

 

Gumik keresztben felszerelve

A Monte-Carlo Rallye-n gyakran megesik, hogy a párosok két téli gumival és két – általában – szuperlágy „slick” abronccsal hagyják el a szervizparkot, a csomagtartóban pedig visznek magukkal két, szögekkel ellátott hógumit.

Bővebben...

 

A Hankook ralis tervei

A koreai gumióriás, a Hankook teljesen más megközelítéssel érkezett a rali világbajnokságra, mint a másik három gyártó.

Bővebben...

 

A Svéd Rally szöges gumijai

A Svéd Rally az egyetlen futam a világbajnokság naptárában, mely teljes egészében havon és jégen zajlik.

 

Bővebben...

 

Gumiháború 2014-ben?

A Finn Rally-n történt bejelentést, miszerint a 2014-es rali világbajnokságon nem kevesebb, mint négy gumigyártó lesz jelen, követően a legnagyobb kérdés, hogy ez egyben a 2008-ig, az egybeszállítós rendszer bevezetéséig látott gumiháború visszatérését is jelenti-e?

Bővebben...

 

Fekete művészet

A rali világbajnokság gumijai

 

Bővebben...